// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

قهرمان جدید بازی Overwatch با انتشار تیزری معرفی شد

کمپانی بلیزارد با انتشار تیزری کوتاه در حساب توییتر خود، از همستری به نام هموند به عنوان قهرمان جدید بازی Overwatch رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی که پیرامون معرفی قهرمان جدید بازی Overwatch در روزهای اخیر مطرح شده بود بالاخره رنگ واقعیت گرفت و دقایقی پیش کمپانی بلیزارد شخصیت Hammond را به عنوان جدیدترین هیرو اورواچ معرفی کرد. هموند در حقیقت یک همستر است و بیست و هشتمین قهرمان بازی اورواچ محسوب می‌شود.

تاکنون اطلاعاتی در مورد کلاسی که هموند در آن قرار خواهد گرفت منتشر نشده است، اما همانطور که در تیزر بازی هم قابل مشاهده است، او به کمک رباتی توپ-مانند به جنگ با دشمنان خود خواهد رفت. با توجه به اینکه دو کلاس Offense و Defense در بازی ادغام شده و دسته جدیدی با نام Damage را تشکیل داده‌اند، بعید نیست که هموند هم با توجه به تجهیزاتی که در اختیار دارد، جزو همین کلاس قرار بگیرد.

دانلود از آپارات

پیش از این کاربری در سایت ردیت معرفی شخصیت جدیدی را لو داده بود که Jetpack Cat نام داشت، اما با توجه به رونمایی امروز از سوی بلیزارد، به نظر می‌رسد فعلا خبری از چنین شخصیتی نیست و به جای آن بازیکنان قرار است با Hammond همراه شوند. در پایان باید اشاره کنیم که هنوز تاریخ مشخصی برای در دسترس قرار گرفتن این کاراکتر اعلام نشده است و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده