// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل The Alchemist Code

بازی موبایل The Alchemist Code اثری ژاپنی در سبک نقش آفرینی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

سال‌های پیش، دو شخص توانستند به قدرتی بزرگ به نام کیمیاگری دست پیدا کنند و از آن برای ساخت یک برج به نام بابل استفاده کردند تا راه رسیدن به بهشت را پیدا کنند. از این‌رو برای اینکه قدرت‌شان برای سو استفاده در امان بماند، آن را در سنگ‌هایی به نام سنگ کیمیاگری مخفی کردند. سال‌ها گذشت و تمدن و سرزمین‌هایی اطراف درخت بابل شکل گرفتند تا در صلح و صفا زندگی کنند که یک روز یکی از سرزمین‌ها توانست به قدرت سنگ کیمیاگری دست پیدا کند. سایر سرزمین‌ها به کمک هم توانستند در یک نبرد عظیم پیروز شوند و حال، به نظر می‌رسد گرد و خاک آن جنگ بزرگ هنوز تمام نشده است. بازی اندروید و آیفون The Alchemist Code جدیدترین ساخته استودیو Gumi Inc اثری است در سبک نقش آفرینی که حال و هوای انیمه‌های ژاپنی را دارد. داستان بازی روایت‌گر زندگی دو دوست است که از بچگی مثل دو برادر بزرگ شده‌اند و حال بنا به دلایل نامشخصی، راه‌شان از یکدیگر جدا شده است.

بازی موبایل The Alchemist Code

داستان بازی با تمام سادگی‌اش روایتی دلنشین و زیبایی دارد

داستان بازی موبایل The Alchemist Code روایت جالبی دارد و میان پرده‌هایش به شکلی است که به هیچ وجه مخاطب را خسته نمی‌کند و رفته رفته، هم از گذشته سنگ‌های کیمیاگری باخبر خواهید شد و هم اینکه داستان زمان حال به خوبی روایت می‌شود. با شروع بازی The Alchemist Code خود را در وسط یک مبارزه پیدا می‌کنید. جایی که لوگی، شخصیت اصلی بازی، در حال مبارزه با دوست دوران بچگی‌اش است و پس از پایان مبارزه، بازی به عقب فلش بک می‌زند و وقایع اصلی داستان شروع می‌شوند. در جریان گیم پلی بازی اندروید و آیفون The Alchemist Code تعدادی مرحله اصلی برای‌تان در نظر گرفته شده است که هر مرحله شامل اپیزودهای متفاوتی است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. سیستم مبارزات بازی نیز همانند آثار نقش آفرینی نوبتی است و شباهت‌هایی به سری XCOM دارد. برای اینکه به حریف برسید باید در محیط حرکت کنید که همانند شطرنج، زمین به خانه‌های مکعبی شکلی تقسیم شده است و حال با توجه به محل قرار گرفتن دشمن‌تان، باید روی این خانه‌ها حرکت کنید تا به مقصد برسید و در انتها، با انجام دستوراتی نظیر حمله، دفاع یا استفاده از مهارت‌های‌تان، دشمن خود را از بین ببرید.

استفاده از آیتم‌های جدید و انجام سیاه‌چاله‌ها اهمیت بالایی دارد

همچنین بازی دارای یک سیستم خودکار است که با استفاده از آن، هوش مصنوعی کنترل شما و سه یار دیگرتان را برعهده می‌گیرد و تنها کافی است با نگاه کردن به مبارزه، از آن لذت ببرید. با اینکه در The Alchemist Code دارای یک تیم چهار نفره هستید اما در صورت نیاز می‌توانید از یکی از بازیکن‌های دنیای بازی نیز به عنوان یار کمکی استفاده کنید و در انتها اگر دوست داشتید، او را به لیست دوستان‌تان اضافه کنید. در کنار مراحل اصلی، تعدادی مراحل فرعی و سیاه‌چاله‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها می‌توانید شخصیت‌های تیم‌تان را ارتقا دهید و پاداش‌های نفیسی دریافت کنید. در واقع یکی از موارد مهم در بازی The Alchemist Code، این است که مدام به انجام مراحل فرعی و سیاه‌چاله‌ها بپردازید تا بتوانید سریعا خود را ارتقا دهید و از آیتم‌های بهتری استفاده کنید؛ چرا که در بخش داستانی از اواسط بازی به بعد، سختی مراحل بیش از پیش افزایش پیدا می‌کنند و امکان دارد نتوانید اپیزودها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

بازی موبایل The Alchemist Code

با انجام اچیومنت‌ها و کارهای خاصی که از شما خواسته شده است، می‌توانید جم‌های آبی رنگی را دریافت کنید. این جم‌ها برای احضار کردن مبارزان جدید و ارزشمندتر استفاده می‌شود. در انتها اشاره‌ای هم  به صحنه‌های سینمایی و میان پرده‌های انیمه‌ای بازی اندروید و آیفون The Alchemist Code داشته باشم که به خوبی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی با حال و هوای انیمه‌ای هستید، The Alchemist Code می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Alchemist Code


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده