// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا دارای بخش چندنفره خواهد بود

استودیو سی دی پراجکت رد اخیرا یک آگهی برای استخدام برنامه‌نویس شبکه منتشر کرده است که احتمالا خبر از وجود یک حالت چندنفره در بازی Cyberpunk 2077 می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077 که در نمایشگاه E3 2018 شاهد رونمایی کامل‌تری از آن بودیم، به لطف نمایش عمومی جذاب خود و همچنین با توجه به نظرات مثبتی که نسبت به نمایش خصوصی گیم پلی بازی وجود داشته است، تاکنون طرفداران فراوانی برای خود دست و پا کرده و همه منتظر هستند تا اطلاعات و جزئیات بیشتری را از ماجراجویی جدید سی دی پراجکت رد که در قیاس با اثر قبلی‌شان تفاوت‌های بارزی در آن دیده می‌شود، به‌دست آورند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، سازندگان پیشتر تایید کرده بودند که بازی Cyberpunk 2077 یک اثر تک‌نفره خواهد بود، اما با این حال احتمال حضور بخش مولتی‌پلیر نیز توسط آن‌ها رد نشده بود. حال، به‌تازگی در وبسایت رسمی CD Projekt Red آگهی جدیدی برای استخدام منتشر شده که نشان می‌دهد این استودیو به دنبال جذب یک برنامه‌نویس شبکه و همچنین یک برنامه‌نویس ارشد تکنولوژی است. هدف از استخدام برنامه‌نویس شبکه کار روی لایه‌های شبکه‌ای موتور رد انجین عنوان شده است و تخصص موردنیاز بعدی نیز قرار است در طراحی، اجرا و بهبود سیستم‌های مختلف بازی به کمک سی دی پراجکت رد بیاید. با وجود اینکه جزئیات بیشتری در مورد تمرکز اصلی این دو پست موردنیاز تیم سازنده منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که احتمالا CDPR قصد دارد با استفاده از افرادی متخصص در زمینه‌های اشاره شده، کار روی بخش چندنفره سایبرپانک 2077 را آغاز کند یا حداقل تست‌هایی در این زمینه انجام دهد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و با توجه به اظهارات سازندگان، انتظار می‌رود که در نمایشگاه Gamescom 2018 برای اولین بار شاهد نمایش عمومی گیم‌پلی این بازی هم باشیم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده