// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر جدید بازی Fallout 76 دستگاه C.A.M.P را نشان می‌ دهد

کمپانی بتسدا با انتشار تریلر جدیدی از بازی Fallout 76 کاربران را با ابزار تازه‌ای به نام C.A.M.P آشنا می‌کند.

The Garden of Eden Creation Kit که با نام G.E.C.K نیز شناخته می‌شود در واقع یک ابزار بسیار مهم در دنیای Fallout است. این دستگاه همراه می‌تواند زباله‌های دنیای این بازی را به آیتم‌های ارزشمند تبدیل کند. در بازی Fallout 76 این موضوع کمی فرق می‌کند؛ طوری که بازیکنان با دستگاه مشابه‌ای به G.E.C.K آشنا می‌شوند که در جدیدترین نسخه فال اوت با نام Construction and Assembly Mobile Platform یا C.A.M.P معرفی شده است.

تفاوت کوچکی که دستگاه جدید با Geck دارد این است که Camp در واقع یک بسته اضطراری است که به گفته سازندگان برای بازیکنان «پناهگاه، تجهیزات و امنیت» فراهم می‌کند. این ابزار همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد که با ساخت محتوایی آیتم‌های خود را با دیگر کاربران مبادله کنند. البته از آنجا که وقایع نسخه جدید ۲۰۰ سال پیش‌تر از Fallout 4 اتفاق می‌افتد، این ابزار از عملکرد ساده‌تری برخوردار است که البته به گفته سازندگان کاربران زمان کافی برای انجام فعالیت‌های بزرگ با Camp را در این بازی نخواهند داشت.

سازندگان ضمن معرفی این ابزار تریلری نیز از بازی Fallout 76 منتشر کرده‌اند که صحنه‌های از عملکرد این ابزار را نشان می‌دهد. همچنین در جریان این تریلر توانستیم نگاهی به دشمنان و موجودات جدید این بازی داشته باشیم که برخی از آنها به Scorchbeast شباهت داشتند. همچنین در انتهای ویدیو اصطلاح معروف «صدای چی بود؟» را که در تریلر‌های پیشین نیز شنیده بودیم به گوش می‌خورد که با یک انفجار اتمی خاتمه می‌یابد.

بازی Fallout 76 در اوایل خرداد ماه معرفی شد و پس از آن نیز  شاهد انتشار پوستر و تریلری در جریان کنفرانس بتسدا (Bethesda) در جریان نمایشگاه E3 2018 بودیم. نسخه بتای این بازی نیز در برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد و در مرحله اول برای ایکس باکس وان و پس از آن برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۷ نوامبر)‌ برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و قصد دارد که یک تجربه کاملا آنلاین را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را تماشا و دانلود کنید

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده