// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی The Banner Saga 3 وقایع نسخه‌های گذشته را مرور می‌کند

استودیو Stoic در آستانه انتشار بازی The Banner Saga 3 تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که وقایع و رویداد‌های دو نسخه اول این سری را به تصویر می‌کشد.

از سال ۲۰۱۴، استودیو استویک (Stoic) با خلق سری The Banner Saga روایت داستان دنیای نورس را آغاز کرد و با سبک نوبتی استراتژی‌ خود، تجربه متفاوتی را برای کاربران به ارمغان آورد. ماه آینده مصادف می‌شود با عرضه نسخه سوم این مجموعه یعنی بازی The Banner Saga 3 و سازندگان هم به مناسبت این امر تریلری منتشر کردند..

تریلر منتشر شده در واقع قصد دارد که کاربران را با رویداد‌های پیشین نسخه سوم آشنا کند و اگر جزو کسانی هستید که نسخه‌های پیشین آن را هنوز تجربه نکرده‌اید، تماشا کردن این تریلر پیشنهاد نمی‌شود. در حین تریلر توانستیم نگاهی به برخی از نبرد‌های حماسی نسخه‌های پیشین بیاندازیم که در بین آنها کاراکتر‌های مطرح این سری نیز دیده می‌شوند.

در خبر‌های مرتبط، سازندگان چندی پیش اعلام کردند که پس از انتشار جدیدترین نسخه این سری تمایل دارند که بازی‌های جدیدی نیز از این سری توسعه دهند و این مجموعه را گسترش دهند. تریلر گیم پلی این بازی نیز چندی پیش منتشر شد که شاهد برخی مکانیزم‌های جدید در سبک تاکتیکی و استراتژی این سری هستیم. برای آشنایی با شخصیت‌های این بازی نیز می‌توانید نگاهی به ویدیو بولروک بیاندازید.

بازی The Banner Saga 3 که توسعه خود را از کمپین کیک‌استارتر آغاز کرده است، در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، نینتندو سوییچ و اندروید منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این اثر تحسین شده در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر آن را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه آن و همچنین سبک نوبتی با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های منتشر شده می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Banner Saga 3 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده