نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Silly Walks

Silly Walks، یکی از ساده‌ترین و در عین حال بامزه‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از ویژگی‌هایی که پلتفرم موبایل را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، وجود بازی‌های به شدت ساده اما در عین حال سرگرم کننده است؛ بازی‌هایی که ممکن است محیط گرافیکی پر زرق و برق بازی‌های کنسولی را نداشته باشند اما به واسطه‌ی ایده‌های جالب و بامزه‌ای که دارند، بازیکنان بی‌شماری را به خود جذب می‌کنند. بازی اندروید و آیفون Silly Walks، یکی از همین بازی‌ها است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان با داشتن یک ایده‌ی ساده اما در عین حال بامزه و جالب، یک تجربه‌ی دوست داشتنی را برای بازیکنان خلق کرد.

Silly Walks یک بازی تک لمسی است؛ به این معنی که تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید، لمس کردن صفحه نمایش گوشی بر اساس یک زمانبندی مناسب است. با ورود به بازی، کنترل یک آناناس را در اختیار خواهید گرفت که می‌بایست او را در هر مرحله، از انواع و اقسام موانع مختلف عبور دهید و به دوستان زندانی‌اش برسانید و سپس آن‌ها را آزاد کنید! پاهای این آنانانس شکل مخصوصی دارند که باعث می‌شود قدم برداشتن‌های او کمی عجیب باشد. دلیل نام گذاری بازی نیز همین عجیب بودن گام‌های کاراکتر اصلی بازی است. هر بار که صفحه را لمس می‌کنید، این آناناس یک گام رو به جلو بر می‌دارد و سپس روی یکی از پاهای خود ایستاده و به صورت دایره‌ای حول آن پا دوران می‌کند. برای آن که بتوانید در جهت مد نظرتان حرکت کنید، می‌بایست در لحظه‌ی مناسب صفحه را دو مرتبه لمس کنید تا در زمانی که پای دیگر آناناس در زاویه‌ی متناسب با مسیرتان قرار گرفته است، آن را روی زمین قرار دهید. پس از آن نیز می‌بایست فرایند بالا را برای گام بعدی نیز تکرار کنید تا به همین شکل کل مسیر مورد نظرتان را طی کنید.

یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی بازی، طراحی بامزه‌ی شخصیت‌های آن است

در طول مسیر موانع مختلفی بر سر راه‌تان قرار گرفته است؛ از کاردهای آشپزخانه گرفته که به فاصله‌ی چند ثانیه‌ای بالا و پایین می‌روند و ممکن است شما را به دو نیم تقسیم کنند تا سایر وسایل برقی آشپزخانه که به دنبال‌تان می‌آیند و سعی می‌کنند تا شما را نابود کنند. علاوه بر این موانع یک سری مکعب‌های سفید رنگ نیز در مسیرتان قرار گرفته‌اند که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید در هنگام شکست در هر مرحله در ازای پرداخت ده عدد از آن‌ها، آن مرحله را از همان جایی که باخته‌اید، آغاز کنید. هر مرحله از بازی سه ستاره دارد که یکی از آن‌ها را در صورت نجات دادن دوستان‌تان دریافت خواهید اما برای کسب دو ستاره‌ی دیگر، می‌بایست ماموریت‌های مشخصی را که در ابتدای هر مرحله به شما نشان داده می‌شوند، انجام دهید؛ به طور مثال یکی از این ماموریت‌ها می‌تواند این باشد که تعداد معینی از یک آیتم مشخص مثلاً قوطی نوشابه را در محیط آشپزخانه پیدا کنید. علاوه بر مراحل اصلی بازی، یک مینی گیم نیز در بازی گنجانده شده است. این مینی گیم در واقع یک مسابقه‌ی اتومبیل رانی است که میان شما و سایر شخصیت‌های بازی برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های دوست داشتنی بازی، طراحی بامزه‌ی شخصیت‌های آن است؛ از آناناس و هات داگ گرفته تا مخلوط کنی که با سیبیل‌هایش شما را به یاد هیتلر می‌اندازد!

Silly Walks، یک بازی تفننی دوست داشتنی است که با وجود ایده‌ی ساده‌ای که دارد به خوبی از پس سرگرم کردن بازیکنانش بر می‌آید. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. اگر به دنبال یک بازی تفننی هستید تا با آن کمی سرگرم شوید، Silly Walks می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Silly Walks


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده