// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

برای مدتی محدود بازی Destiny 2 را رایگان روی پلی استیشن 4 تجربه کنید

از جمعه این هفته، کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند بازی Destiny 2 را به مدت دو روز رایگان تجربه کنند.

اگر از دارندگان PS4 و علاقه‌مندان بازی Destiny 2 هستید و هنوز فرصت تجربه کردن آن را به دست نیاورده‌اید، می‌توانید از جمعه بازی Destiny 2 را به‌ صورت رایگان روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. طبق اخبار بازی منتشر شده،‌ رویداد رایگان بازی Destiny 2 از روز جمعه هشت تیر ماه (۲۹ ژوئن) از ساعت ۱۱ قبل از ظهر به وقت ایران در دسترس قرار خواهد گرفت و تا روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه (یکم جولای) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران فرصت دارید بازی Destiny 2 را رایگان تجربه کنید.

در جریان رایگان شدن بازی Destiny 2، تمامی بخش‌های بازی نظیر بخش داستانی و بخش آنلاین به صورت کامل در دسترس قرار خواهند گرفت و می‌توانید تمامی حالت‌های بخش چندنفره بازی Destiny 2 را تجربه کنید. همچنین اعلام شده است که در صورت خرید بازی اصلی، تمامی پیشرفت‌های شما در این دو روز به بازی اصلی منتقل خواهد شد. در انتها گفته شده که از امروز می‌توانید این بازی را پری‌لود کنید تا برای روز جمعه آماده باشید.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از سوی استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Destiny 2 توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده