// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه فیزیکی بازی Cat Quest برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

کمپانی PQube نسخه فیزیکی بازی ماجراجویی و نقش‌ آفرینی Cat Quest را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد.

بازی Cat Quest، در سبک هک اند اسلش و نقش‌آفرینی، ماجراجویی یک گربه را روایت می‌کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی قرار است شاهد انتشار نسخه فیزیکی آن برای Nintendo Switch باشیم. بازی مذکور با داشتن دوربین ایزومتریک بازیکنان را در جایگاه گربه‌ای رها می‌کند که قصد دارد به نجات خواهر خود برود که به تازگی به دست گربه پلیدی به نام Draktoth ربوده شده است.

بازی نقش آفرینی Cat Quest هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، نینتندو سوییچ، آیفون و اندروید در دسترس است و همچنین هم اکنون نسخه فیزیکی PS4 آن نیز در دسترس بازیکنان قرار دارد. نسخه فیزیکی بازی Cat Quest در قالب کاتریج‌های سوییچ برای عرضه در آمریکا شمالی و اروپا برنامه ریزی شده است. این محصول در مرحله اول در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه)‌ در اروپا عرضه می‌شود و پس از آن در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) در دسترس کاربران آمریکای شمالی قرار می‌گیرد.

نسخه موبایل بازی Cat Quest در زومجی نمره ۹ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Cat Quest یک بازی جذاب و سرگرم کننده است. گیم‌پلی ساده و روان آن باعث شده است که بازیکن به راحتی با بازی ارتباط برقرار کند و از تجربه آن لذت ببرد. داستان جذاب آن در سرزمین گربه‌ها می‌تواند بازیکن را تا مدت‌ها درگیر کوئست‌های متنوع و گوناگون خود کند. بازیکنان می‌توانند یک بازی نقش‌ آفرینی زیبا را تجربه کنند و غرق در شهر رنگارنگ Mew Town بشوند.

نظرات خود را در مورد نسخه فیزیکی این بازی برای سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده