نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

استودیوی Creative Assembly از ساخت یک IP کاملا تازه خبر داد

بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده، استودیوی Creative Assembly، سازنده‌ی آثاری همچون Alien: Isolation و Total War در حال ساخت یک بازی شوتر تاکتیکی کاملا جدید است.

برخی اخبار و اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که تیم مسئول ساخت بازی Alien: Isolation در استودیوی کریتیو اسمبلی، در حال انجام مقدمات ساخت یک IP کاملا جدید است. البته هنوز نام این IP جدید مشخص نشده است اما Creative Assembly تاکید کرده است که این بازی یک اثر شوتر اول-شخص تاکتیکی خواهد بود؛ حرکتی بزرگ از سمت تیمی که بازی‌هایی همچون سری Total War را در کارنامه‌ی خود دارد.

در همین راستا صفحه شغلی این استودیو، لیستی بلند بالا از افراد و تخصص‌های مورد نیاز برای ساخت این بازی جدید و مرموز را در اختیار عموم قرار داده است؛ لیستی که تخصص‌هایی همچون طراح ارشد محیط، طراح ارشد هوش مصنوعی و انیماتور نیز درون آن دیده می‌شود. در این میان، جزییات منتشر شده در این لیست اطلاعاتی از پلتفرم‌های احتمالی این بازی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار نداده است؛ اگرچه با توجه به برخی اطلاعات مربوط به تیم سازنده، احتمال می‌رود که این بازی در روز عرضه روی کنسول‌ها نیز قابل دسترس باشد.

Alien Isolation

از طرف دیگر مشخص نیست که این تیم دقیقا چه مدت بعد از انتشار Alien: Isolation در سال ۲۰۱۴ به سراغ ساخت این پروژه رفته است؛ گرچه با توجه به اطلاعات منتشر شده از تیم متخصص مورد نیاز، به نظر می‌رسد که این پروژه همچنان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. Alien: Isolation از دسته آثاری بود که به هیچ‌کدام از بازی‌های پیشین این استودیو شباهت نداشت. با این اوصاف، پیش‌بینی در مورد کلیت و ساختار بازی جدید این استودیو نیز اندکی دشوار است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار در این زمینه، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده