نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

استودیو کوالیشن شخصیت و اسلحه جدید بازی Gears 5 را معرفی کرد

اکانت توئیتر رسمی سری Gears of War با انتشار تصویری جدید از Gears 5 از جدیدترین شخصیت و سلاح این بازی پرده برداری کرد.

مایکروسافت اطلاعات مهم و قابل توجهی از Gears 5 را در نمایش E3 2018 این بازی به اشتراک گذاشت؛ در این نمایش به طور رسمی از شخصیت اصلی جدید بازی پرده برداری شد و هواداران از سر رشته‌های داستانی جدیدترین نسخه‌‌ی سری محبوب Gears of War تا حدودی مطلع شدند. حالا که همگان از وجود این بازی مطلع شده‌اند، استودیوی سازنده تصمیم به انتشار اطلاعات دیگری برای افزودن عطش طرفداران این بازی گرفته است.

اکانت رسمی سری Gears of War در توئیتی اقدام به انتشار تصویری از بازی که نشان دهنده‌ی سه نفر از  اعضای گیر از جمله شخصیتی جدید با نام «فاز چوتانی» کرده است. این شخصیت مدل جدیدی از اسلحه‌ی رایفل لنسر، یکی از نمادین‌ترین سلاح‌های سری را در دست دارد.

gears 5

بدینوسیله «فاز چوتانی»، شخصیت جدید Gears 5، را که مدل جدیدی از لنسر را در دست دارد معرفی می‌کنیم. یعنی داستان از چه قرار است؟

Gears of War@

 در Gears 5، کیت دیاز بعد از ایفای نقش شخصیتی مکمل در Gears of War 4، این بار به عنوان شخصیت اصلی به داستان باز می‌گردد. Gears 5 یکی از سه بازی جدید این سری است که در کنفرانس E3 مایکروسافت معرفی شدند. دو بازی دیگر به ترتیب Gears Pop و Gears Tactics نام دارند. Gears Pop یک بازی موبایل و Gears Tactics یک بازی استراتژی برای کاربران کامپیوتر است. بدون شک Gears 5 مورد انتظار‌ترین بازی بین این سه بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده