// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر بسته الحاقی The United Front بازی Call of Duty: WWII با محوریت Nazi Zombies

Sledgehammer Games در آستانه انتشار بسته الحاقی The United Front بازی Call of Duty: WWII، اطلاعاتی از بخش Nazi Zombies با طرفداران به اشتراک گذاشت.

هفته گذشته، بسته الحاقی بعدی بازی Call of Duty: WWII با نام The United Front معرفی شد و این محتوا همانند بسته‌های دانلودی پیشین شامل سه نقشه برای بخش چند نفره،‌ نقشه جدید برای حالت War و و در نهایت وجود تجربه‌ جدید Nazi Zombies می‌شود. در آن زمان ما اطلاعی از تجربه جدید نازی زامبی نداشتیم ولی حال استودیو اسلج‌همر (Sledgehammer Games) با انتشار تریلری بازیکنان را با این محتوا آشنا کرد.

ویدیو منتشر شده بازیکنان را با سه منطقه مختلف آشنا می‌کند که در این نقشه با آن مواجه خواهند شد. این نقشه شامل مناطقی همچون اسپانیا، کشتی در دریا و قطب جنوب می‌شود که کاراکتر‌هایی با نام David Tannant، Elodie Yung و غیره نیز در آن حضور دارند. همچنین کاراکتر‌های پنهانی نیز در این محتوا گنجانده شده است که پس از عرضه این محتوا با آنها آشنا می‌شوید.

بسته‌الحاقی The United Front بازی Call of Duty: WWII در ۲۴ ساعت آتی برای دارندگان نسخه پلی استیشن 4 این بازی در دسترس می‌گیرد. گفتنی است که محتوای یاد شده در ماه آینده برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. کاربرانی که نسخه سیزن پس (Season Pass) بازی کالاف دیوتی را خریداری کرده‌اند می‌توانند به طور رایگان، پس از عرضه محتوا، آن را دانلود کنند یا اینکه به طور جداگانه با پرداخت ۱۵ دلار این بسته را از آن خود کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید DLC بازی Call of Duty: WW2 را تماشا و دانلود کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: WWII در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات پس از عرضه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده