// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Arena of Valor پاییز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو تنسنت گیمز اعلام کرده است که در پاییز سال جاری، بازی Arena of Valor برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

یکی از مواردی که وجودش روی نینتندو سوییچ می‌تواند کاربران مختلفی را به خود جذب کند، وجود یک بازی MOBA و صاحب نام است. معمولا کاربران کامپیوتر برای تجربه بازی‌های موبا به سراغ بازی DOTA 2 و بازی League of Legends می‌روند و کاربران کنسول‌های خانگی علاقه‌مند به موبا، قطعا بازی Smite را روی کنسول خود نصب دارند. در این میان روی نینتندو سوییچ بازی MOBA سرگرم‌کننده‌ای وجود ندارد.

در این میان استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده و ناشر بازی Arena of Valor، قصد دارد بازی خود را روی نینتندو سوییچ عرضه کند تا کاربران این کنسول هیبریدی نیز از این قافله عقب نمانند. بازی Arena of Valor از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۵ تا به امروز توانسته است به یکی از پرطرفدار‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل تبدیل شود و نکته‌ی جالب این بازی MOBA وجود قهرمان‌ها و شخصیت‌های دنیای دی‌سی نظیر سوپرمن، بتمن، زن شگفت انگیز و جوکر است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، نسخه Nintendo Switch بازی Arena of Valor تمامی محتویات نسخه موبایل خود را دارد و همچنین شاهد یک سری ویژگی‌های جدید نیز هستیم. به عنوان نمونه گرافیک بازی نسبت به نسخه موبایل چندین پله پیشرفت کرده است و جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ نیز با ساختار این بازی هماهنگ شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی شخصی‌سازی کنید. در ادامه مشخص شده است که بازی Arena of Valor در پاییز سال جاری میلادی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند منتظر یک نسخه بتای خصوصی باشند. برای ثبت نام در این بتای خصوصی و امتحان کردن شانس‌تان می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

نسخه‌ی بتای Arena of Valor از پنجشنبه هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) آغاز خواهد شد و شما می‌توانید با هوش مصنوعی مسابقه دهید و ۳۰ قهرمان در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر Arena of Valor روی نرخ فریم ۴۰ و رزولوشن 900p اجرا می‌شود و تیم سازنده بازی اعلام کرده است که هدف‌شان نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p است و امیدوار هستند تا قبل از عرضه بازی بتوانند این مورد را روی Arena of Valor اجرا کنند. این خبر در حالی است که در گذشته یک بتای خصوصی نیز برای کاربران اروپایی در نظر گرفته شده بود و بتای ذکر شده، دومین بتا از بازی Arena of Valor به حساب می‌آید.

در انتها مشخص شد که نسخه موبایل و نسخه نینتندو سوییچ Arena of Valor، اکو سیستم مختص به خودشان را دارند؛ از این‌رو ویژگی کراس‌پلی بین این دو نسخه در نظر گرفته نشده است. اگر اطلاعات کافی از دنیای Arena of Valor ندارید، می‌توانید معرفی بازی موبایل Arena of Valor را در زومجی مطالعه کنید. همچنین نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده