// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

رویداد خیریه 2018 Summer Games Done Quick آغاز شد

مراسم Summer Games Done Quick 2018 برای جمع‌آوری خیریه آغاز شد و اسپیدرانر‌ها (بازیکنانی که رکورد زمانی برای بازی‌ها ثبت می‌کنند) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رویداد خیریه Summer Games Done Quick که به طور سالیانه کاربران Speedrun را گرد هم می‌آورد، آغاز شد. مراسم یاد شده که به مدت یک هفته برگزار می‌شود به استریم کنند‌ه‌ها و کاربران اجازه می‌دهد که به غرفه‌های آن ملحق شوند و رکورد زمانی خود را برای به اتمام رساندن هرچه سریع‌تر یک بازی ثبت کنند.

اولین مسابقه این رویداد پس از برگزاری یک نمایش کوتاه آغاز شد. این مسابقه مربوط به بازی Banjo-Tooie، ساخته استودیو Rare روی نینتندو 64، بود که پس از آن شاهد بازی‌هایی همچون Spyro the Dragon ،The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D و نسخه 2016 بازی Doom بودیم.

رویداد Summer Games Done Quick 2018 تا روز یکشنبه آینده که مصادف می‌شود با تاریخ ۱ جولای (۱۰ تیر ماه) ادامه خواهد یافت و با یک برنامه ۷ ساعته اسپید‌ران برای بازی Final Fantasy VI خاتمه می‌یابد. در آن سو بازی‌های محبوبی همچون Super Mario 64، بازی Celeste و بازی Getting Over it Wih Bennet Foddy نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

گفتنی است که بازی Super Mario Odyssey از برنامه این هفته غیبت خواهد داشت؛ با اینکه از آن به عنوان یکی از سه بازی برتر Speedrun نیز یاد می‌شود. به نقل از سایت اسپیدران، این بازی به عنوان «جایزه» در فهرست برنامه این رویداد قرار گرفته است و در صورت جمع‌آوری پول موردنیاز برای خیریه آنها این بازی را نیز در دسترس شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند.

رویداد یاد شده به طور زنده و رایگان از کانال توییچ Games Done Quick پخش می‌شود و تمامی کمک‌های مالی به موسسه پزشکی Doctors Without Borders تقدیم می‌شود. رویداد یاد شده سال گذشته توانست مبلغ ۱.۷ میلیون دلار از سوی بازیکنان و همچنین تماشاچیان جمع‌آوری کند؛ در حالی که در آن سو مبلغ ۲.۲ میلیون دلار نیز برای مراسم Awesome Games Done Quick جمع‌آوری شد که برای مداوای بیماران سرطانی به موسسه Prevent Cancer Foundation سپرده شد.

نظرات خود را در مورد رویداد‌های خیریه اسپیدران با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده