// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

کاراکترهای جدید بازی Team Sonic Racing معرفی شدند

کمپانی Sega در استریم خود از تیم جدید بازی Team Sonic Racing با حضور کاراکتر‌های Amy Rose ،Big the Cat و چهار Chao رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا (Sega) به مناسبت جشن ۲۷ سالگی این مجموعه برنامه زنده‌ای را در کانال خود برگزار کرد که در آن از تیم Rose برای بازی Team Sonic Racing رونمایی کرد.

اعضای تیم یاد شده شامل Amy Rose ،Big the Cat و چهار Chao یا Four Chao می‌شوند. سازندگان همچنین عکسی از این تیم منتشر کردند که می‌توانید اتومبیل‌های این تیم را نیز در کنار هر یک از کاراکتر‌ها مشاهده کنید. اتومبیل صورتی رنگ به امی تعلق دارد و در آن سو ماشین سبز و زرد رنگ نیز برای بیگ د کت در نظر گرفته شده است. گروه فور چائو نیز از اتومبیل آبی و زرد رنگ برای مسابقات خود استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را نیز مشاهده کنید:

team sonic racing

کاراکتر‌های جدید و قابل بازی Team Sonic Racing!

- اِیمی رز

- بیگ دِ کَت

- فور چائو که همگی با هم رانندگی می‌کنند

ما به این تیم افتخار می‌کنیم.

پیش از معرفی تیم رُز، دو تیم دیگر نیز برای بازی Team Sonic Racing معرفی شده بود. اولین با نام تیم سونیک که از Sonic ،Tails و Knuckles تشکیل شده است. در آن سو Shadow ،Rogue و E-123 Omega نیز برای تیم دارک در نظر گرفته شده‌اند.

بازی مذکور در حالی که از ۱۲ بازیکن به طور همزمان در حالت چند نفره پشتیبانی می‌کند در آن سو بخش تک نفره نیز برای مسابقات Casual آن در نظر گرفته شده است. کاراکتر‌های محبوب دنیای سونیک در مسیر‌های رنگارنگ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. سگا پیش‌تر وعده حضور ۱۵ کاراکتر برای این بازی را داده بود؛ پس انتظار می‌رود که سازندگان پس از تیم رز، یک یا دو تیم دیگر را برای این بازی معرفی کنند.

بازی Team Sonic Racing در تاریخ نامشخصی از زمستان سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. به جز پی‌سی که تنها شاهد توسعه نسخه دیجیتالی برای آن هستیم، نسخه فیزیکی و دیجیتالی برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید تریلر قبلی این بازی را که در نمایشگاه E3 2018 منتشر شده است در پایین تماشا کنید و خود را با محتویات زیبای این بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی اتومبیلرانی سونیک بازی زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده