// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

Apacer از رم‌ جدید PANTHER RAGE رونمایی کرد

کمپانی Apacer به تازگی از جدید‌ترین رم‌های خود با نام PANTHER RAGE RGB رونمایی کرده است.

شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین نیاز گیمر‌ها و مود‌ها وجود سخت‌افزار‌هایی قوی با ظاهری زیبا در داخل کیس است. در راستای تحقق این امر، کمپانی Apacer حافظه‌های DRAM جدیدی را معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، این کمپانی در اقدامی جهت هرچه زیبا‌تر شدن و بروزرسانی محصولات خود، سری حافظه‌های رم PANTHER RAGE DDR4 را که در مدل‌های قدیمی به LEDهای تک رنگ مجهز بودند به سیستم نورپردازی RGB مجهز کرده است و طبق اعلام این تولید کننده، سیستم کنترلر RGB در حافظه‌های یاد شده به میزان ۲۰۰ درصد بهبود داشته است. این نسخه‌های جدید حافظه‌های PANTHER RAGE DDR4 RGB اکنون بر اساس معماری سخت‌افزارهای جدید شرکت Apacer توسعه یافته‌اند تا عملکردی بهتر به کاربران ارائه کنند.

نورپردازی این RAM اپیسر با نرم‌افزارهایی مانند ASUS Aura Sync که در بین گیمر‌ها محبوب هستند، سازگاری کامل دارد و کاربر می‌تواند به راحتی از بین طرح‌های از پیش تعیین شده، به دلخواه انتخاب کند. علاوه‌ بر این موارد، کمپانی Apacer اعلام کرده است که این رم‌های جدید با آخرین تولیدات هر دو کمپانی intel و AMD کاملا سازگاری دارند.

apacer

ظاهر رم‌ های PANTHER RAGE DDR4 RGB به صورت کاملا نامتقارن طراحی شده است و نسخه‌ی طلایی رنگ این محصولات می‌توانند به شکل قابل توجهی زیبایی کامپیوتر کاربران را افزایش دهند. با در نظر گرفتن استفاده از رنگ‌های شفاف برای آرم روی این رم‌ها و هماهنگی کاملی در نورپرداری RGB با دیگر قطعات، به راحتی می‌توان گفت که برای گیمر‌ها و دوستداران صنعت سخت‌افزار، این محصولات می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار باشند. علاوه بر همه‌ی این موارد کمپانی Apacer در حال همکاری نزدیک با کمپانی ASUS است تا بتواند برای سخت‌افزار‌های خود گواهی طراحی ASUS TUF Gaming کسب کند. برای رسیدن به این عنوان محصولات باید بتوانند از پس تست‌ها و آزمایشات بسیار سخت‌گیران برآیند تا نهایتا به کاربران نشان دهند که محصول مورد نظر از هر لحاظ می‌تواند حداکثر کارایی را در کنار مقاومت و دوام به ارمغان بیاورد. درخواست شرکت Apacer برای گرفتن مجوز‌های TUF Gaming نشان می‌دهد که این کمپانی تصمیم گرفته وارد میدان نبرد با سایر رقبا شود.

حافظه‌های رم PANTHER RAGE توانایی ارائه‌ی فرکانس‌های بالا در کنار میزان تاخیر کم را دارند. طبق اعلام Apacer مدل‌های مختلفی از این رم‌ها در فرکانس‌های ۲۴۰۰، ۲۶۶۶، ۲۸۰۰، ۳۰۰۰ و ۳۲۰۰ مگاهرتز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از تکنولوژی Intel XMP 2.0 و تنها با فشردن یک دکمه، کارایی این قطعات را افزایش دهند و آن‌ها را به راحتی اورکلاک کنند. رم‌های PANTHER RAGE در ماژول‌های ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی  در دسترس قرار خواهند گرفت.  در ضمن این حافظه‌ها در مجموع می‌توانند تا مقدار ۱۲۸ گیگابایت رم را در پلتفرم اینتل پیکربندی کنند.

کمپانی Apacer برای اطمینان از دوام این محصولات، در ساخت آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ی صنعتی از جمله‌ یک پخش کننده‌ی حرارت موثر و ICهایی با کیفیت بالا کمک گرفته است. البته حافظه‌های PANTHER RAGE DDR4 RGB با ولتاژ کاری پایین فعالیت می‌کنند که باعث خواهد شد تا گرمای تولید شده توسط آن‌ها به شدت پایین‌تر از دیگر رقبا باشد.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده