// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه سوییچ West of Loathing یک سوم نسخه استیم فروش داشته است

Assymetric اعلام کرد که مقدار فروش پورت سوییچ بازی West of Loathing یک سوم نسخه استیم بوده است اما از این موضوع خوشحال هستند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو استیمتریک (Assymetric) اطلاعاتی از فروش نسخه سوییچ بازی West of Loathing منتشر کرد. بازی West of Loathing یک اثر اشاره و کلیک، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که آگوست سال گذشته برای پی سی منتشر شد. به تازگی این بازی برای نینتندو سوییچ پورت شده است و در این راستا کوین سیمونز گویا از فروش این بازی روی این کنسول تا حدودی راضی است. وی در مصاحبه با سایت دیستراکتوید گفت:

ما در سه هفته اول عرضه این بازی روی سوییچ به اندازه یک سوم آمار فروش کلی این محصول روی استیم فروش داشته‌ایم و این برای ما هیجان‌انگیز است. این ارقام برای یک بازی کابوی با گرافیک نقاشی شده و کمدی عالی است.

همچنین در ادامه با توجه به گفته‌های وی آنها برای توسعه پورت سوییچ بازی West of Loathing با مشکلی روبرو نشده‌اند. وی در پاسخ به روند توسعه پورت سوییچ گفت:

از آنجا که ما بازی را در موتور‌ بازی‌سازی Unity توسعه داده‌ایم، مشکل خاصی در توسعه این بازی روی پلتفرم‌های دیگر نداشتیم. آسان‌ترین مقصد بازی برای ما توسعه بازی روی استیم بود اما شاید این موضوع به این دلیل بوده است چون استیم اولین پلتفرمی بود که بازی را روی آن توسعه داده‌ایم. به طور مثال اگر بازی را برای اولین بار روی سوییچ توسعه می‌دادیم تنها نیاز بود که رابط کاربری (UI) بازی به همراه قابلیت استفاده از ماوس و کیبورد را به آن اضافه می‌کردیم. یکی از چالش‌هایی که در توسعه این بازی گریبانگیر ما شد، توسعه بازی روی آیفون بود، چرا که موظف بودیم تا بازی را روی نمایشگر کوچک جذاب نشان دهیم تا بازیکنان تجربه بهتری از آن داشته باشند. از آنجا که نوشته‌های زیادی در این بازی وجود دارد، طراحی نوشته‌ها برای صفحه نمایش کوچک برای ما کمی دشوار بود.

البته این موضوع برای تمامی استودیو‌ها مختلف است، اما با توجه به بیانیه‌های سازندگان، توسعه بازی‌های روی سوییچ نسبت به دوران Wii و Wii U آسان‌تر است. بازی West of Loathing هم‌اکنون با قیمت ۱۱ دلار برای پلتفرم‌های پی سی، مک، لینوکس، نینتندو سوییچ و آیفون در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد فروش این بازی روی سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده