// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

تریلر بسته الحاقی Imperial East Pack بازی Conan Exiles منتشر شد

در حالی که سازندگان، تریلر جدیدترین بسته الحاقی بازی Conan Exiles را با نام Imperial East Pack منتشر کردند اطلاعاتی نیز از محتوای بعدی بازی فاش شد.

به نظر استودیو فانکام (Funcom) به طور مرتب در حال توسعه بسته‌های الحاقی برای بازی حالت بقا خود یعنی Conan Exiles است. آنها به تازگی محتوایی دانلودی به نام Imperial East Pack منتشر کرده‌اند که سلاح‌، زره، لوازم داخل خانه و بلوک‌های ساخت و ساز را از Khitai به بازی اضافه می‌کند. سازندگان ضمن اضافه کردن این DLC تریلری نیز منتشر کردند که محتویات یاد شده را به نمایش قرار می‌دهد.

علاوه بر این، بسته الحاقی بعدی بازی Conan Exiles نیز فاش شده؛ به طوری که اطلاعات مربوط به محتوای بعدی در منوی نسخه ایکس باکس وان این بازی دیده شده است. بازیکنان قرار است تجهیزاتی از Aquilonia دریافت کنند. آکوالونیا در واقع ملتی است که در آینده به حکمرانی King Conan درمی‌آید.

بسته الحاقی Imperial East Pack هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار یا ۹.۹۹ یورو در دسترس بازیکنان است و احتمال می‌رود که بسته بعدی نیز با همین مبلغ قیمت گذاری شود.

در حالی که بیشتر محتویات بسته الحاقی شامل آیتم‌های ظاهری می‌شوند اما باید بدانید که آنها از ویژگی جالبی نیز برخوردار هستند؛ به طوری که آیتم‌های یاد شده را به آسانی می‌توانید با دوستانتان مبادله کنید.

بازی Conan Exiles هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. در ادامه می‌توانید به تریلر بسته الحاقی Imperial East Pack این بازی نگاهی بیندازید. همچنین در عکسی که به دست کاربر ردیت به نام Satsuki_Hime منتشر شده است می‌توانید از آیتم‌های محتوای دانلودی بعدی آن مطلع شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

conan exiles

 برای اطلاع از تریلر‌ها و اخبار پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Conan Exiles در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده