نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Ant-Man And The Wasp مشخص شد

پس از اولین نمایش فیلم Ant-Man And The Wasp برای برخی از منتقدان و طرفداران فیلم، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم اعلام شد.

در حال حاضر صحنه‌های پس از پایان فیلم نه تنها به بخش جدایی ناپذیری از دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است، بلکه امروزه این موضوع را می‌توان در بیشتر فیلم‌های بلاک باستری هالیوودی نیز مشاهده کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) تایید و اعلام شده است. بامداد شنبه، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول که سومین فیلم اکران شده از این مجموعه در سال ۲۰۱۸ نیز است، برای برخی از منتقدان و طرفداران برای اولین‌بار نمایش داده شد. واکنش‌های اولیه به اولین نمایش دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) مثب بوده است و بسیاری آن را بسیار بهتر و خنده‌دار تر از قسمت اول توصیف کرده‌اند و حتی برخی آن را بهترین دنباله برای یک فیلم در این مجموعه پس از فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، می‌دانند.

حال برندون دیویس، سردبیر وب‌سایت کمیک‌بوک، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Ant-Man And The Wasp را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته دیویس، این فیلم دارای دو صحنه پس از پایان فیلم است که به هیچ وجه نباید این دو صحنه را از دست داد. با این حال، جزئیات زیادی از این دو صحنه منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌شود حداقل یک صحنه پس از پایان فیلم، اتفاقات فیلم Ant-Man And The Wasp را به اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) مرتبط کند یا حتی ممکن است در یک صحنه شاهد ارتباط اتفاقات این فیلم به اتفاقات فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) باشیم.

فیلم Ant-Man and the Wasp که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، مایکل پنیا، تی. آی.، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، والتون گوگینس، هانا جان کامن، میشل فایفر، لارنس فیشبرن، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Ant-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پیتون رید بوده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده