// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Arcane Straight: Summoned Soul

بازی موبایل Arcane Straight: Summoned Soul یک اثر نقش آفرینی-پیکسلی با مبارزات نوبتی است که که داستان مبارزه علیه تاریکی را روایت می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معمولا روی پلتفرم موبایل می‌توان ترکیب خوبی از بازی‌های نقش آفرینی و بازی‌های کارتی به وجود آورد؛ آثاری که با درون مایه نقش‌آفرینی‌ای که دارند، دارای یک سری المان‌های بازی‌های کارتی نیز هستند تا بتوانند کاربران را با استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی سرگرم کنند. بازی موبایل امشب اثری از استودیو Smilegate Megaport است که ترکیبی از آثار نقش‌آفرینی و آثار کارتی به شمار می‌رود. بازی اندروید و آیفون Arcane Straight: Summoned Soul از نظر داستانی، همان روایت کلیشه‌ای و همیشگی نبرد و پیروزی علیه شیاطین را روایت می‌کند. در دنیای Arcane Straight: Summoned Soul سرزمینی را می‌بینیم که توسط شیاطین تسخیر شده است و تنها بخش پادشاهی این سرزمین باقی‌ مانده است. از طرفی نگهبان‌های افسانه‌ای بنا به دلایل نامعلومی ناپدید شده‌اند و پادشاه سرزمین، تمام منابع خود را استفاده کرده است تا آن‌ها را بازگرداند. از طرفی شما نیز قهرمانی هستید که باید شاه و سرزمین‌اش را نجات دهید و شیاطین را از بین ببرید.

نحوه تعویض کارت‌ها به نحوی است که با انجام این کار، مقداری از نوار سلامت شما کم می‌شود و باید حواس‌تان به این موضوع باشد

نکته جالب داستان و جهان بازی Arcane Straight: Summoned Soul این است که در نگاه اول فکر می‌کنید با یک اثر بچگانه طرف هستید؛ اما Arcane Straight: Summoned Soul یک اثر کاملا بزرگسالانه با درجه سنی +۱۲ سال است که رفته رفته از نظر داستانی و همچنین گیم‌ پلی می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. در بخش گیم پلی، شما یک بخش Adventure را مشاهده خواهید کرد که همان حالت داستانی بازی است و باید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. مراحل بازی نیز همانند بازی‌های کارتی است اما تغییراتی روی آن اعمال شده است. هر مرحله شامل یک سری استیج مبارزه‌ای است. در هر استیج و نبردی که پیش روی شما است، میز کارت‌تان را مشاهده می‌کنید که شامل سه کارت اصلی و دو کارت ذخیره می‌شود. هر کدام از این کارت‌ها عنصر مختلفی دارند و دسته‌بندی‌شان نیز متفاوت است. حال شما با یکسان کردن کارت‌ها و تعویض‌شان با کارت‌های دیگر، می‌توانید سه کارت شبیه به هم را آماده کنید و با حمله کردن به دشمن، استیج مورد نظر را پاکسازی کنید. به عبارتی مهم‌ترین فاکتوری که باید آن را در نظر داشته باشید، همین نحوه مرتب‌سازی سه کارت اصلی و تعویض کارت‌های نامناسب با سایر کارت‌هایی است که برای شما تدارک دیده شده است.

دشمنان شما نقطه ضعف‌های مختلفی دارند که با توجه به این موضوع، می‌توانید از کارت‌های بهتر و کارآمدتری استفاده کنید

از بحث مبارزات که خارج شویم، در کنار بخش Adventure یک بخش دیگر نیز برای بازیکنان تدارک دیده شده است که در واقع همان مراحل جانبی بازی است. شما می‌توانید از پادشاه یا سایر اشخاص عالی رتبه کاخ سلطنتی مراحل مختلفی را دریافت کنید و با انجام‌شان، پاداش‌های ارزشمندی بگیرید. البته این مراحل پیش‌نیازهای خاص خودشان را دارند که لازمه‌ی آن‌ها، انجام مراحل اصلی بازی Arcane Straight: Summoned Soul است. همچنین یک بخش دیگر به نام Summon برای شما تدارک دیده شده است که می‌توانید کارت‌های جدیدی را احضار کنید و در بخش کارت‌های من، کارت‌های خود را ارتقا دهید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان به طراحی‌های پیکسلی بازی نیز اشاره کرد که حس و حال جالبی به بازی موبایل Arcane Straight: Summoned Soul بخشیده‌اند. همچنین در گوشه و کنار بازی نیز موسیقی‌های مختلفی به گوش می‌رسد که خستگی را از بدن‌تان خارج می‌کنند.

در انتها اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی با مبارزات کارتی هستید که بتواند شما را ساعت‌ها به خود سرگرم کند و پرداخت‌های درون برنامه‌ای تاثیری روی بازی شما نداشته باشند، Arcane Straight: Summoned Soul می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Arcane Straight: Summoned Soul


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده