نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

سه فیلم ریمستر شده‌ از سری Dragon ball Z در سینما‌های آمریکا به نمایش درخواهند آمد

آخرین اخبار حاکی از آن هستند که به‌زودی، سه فیلم کلاسیک و ریمستر شده از سری Dragon Ball Z در سینماهای آمریکا به نمایش درخواهند آمد.

بنابر برخی اطلاعات منتشر شده، به‌زودی و طی سال جاری چند فیلم کلاسیک از سری دراگون بال Z روی پرده‌های سینمای ایالات متحده به نمایش درخواهند آمد و هواداران قدیمی سری یک‌بار دیگر می‌توانند با قهرمانان انیمه‌ای محبوب خود دیدار کنند.

به گزارش وب‌سایت EW،‌ استودیوهای Fathom Events و Toei Animation به طور مشترک سه فیلم کلاسیک و ریمستر شده از سری Dragon Ball را به روی پرده‌ی سینماهای منتخب خواهند فرستاد. تمامی این فیلم‌ها برای نمایش در فصل پاییز تدارک دیده شده‌اند و پیش از نمایش به زبان انگلیسی دوبله خواهند شد. در همین راستا فیلم Dragon Ball Z: Broly – The Legendary Super Saiyan که روایت‌گر نبرد وجتا (Vegeta)، گوکو (Goku) و دیگر دوستان آن‌ها با برولی (Broly)، سوپر سایان افسانه‌ای است در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۶ شهریور به نمایش درخواهد آمد. نسخه‌ی اصلی و اولیه‌ی این فیلم مربوط به سال ۱۹۹۳ میلادی است.

مجموعه‌ی بعدی که The Dragon Ball Z Saiyan Double نام دارد در ماه نوامبر (آبان ماه) پخش خواهد شد و شامل دو فیلم با نام‌های Dragon Ball Z: Bardock — The Father of Goku و Dragon Ball Z: Fusion Reborn خواهد بود. فیلم اول روایت‌گر داستان باردوک پدر گوکو است در حالی که فیلم دوم نبرد عظیم گوکو و وجتا بر علیه مرده‌هایی که در سرتاسر جهان زنده شده‌اند را به تصویر می‌کشد. مجموعه‌ی The Dragon Ball Z Saiyan Double در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۴ آبان میهمان سینما‌های ایالات متحده خواهد بود.

تمامی شرکت کنندگان در این نمایش‌ها یک کارت Broly از بازی Dragon Ball Super card game را به صورت هدیه دریافت خواهند کرد. برای اطلاع دقیق از وضعیت سینماهای مرتبط با این رویداد به این وب‌سایت مراجعه نمایید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده