نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم Ant-Man and The Wasp با Avengers 4 ارتباط مستقیم خواهد داشت

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید کرد که فیلم Ant-Man and The Wasp با فیلم Avengers 4 ارتباط مستقیم خواهد داشت.

کمتر از یک هفته دیگر فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار تابستان امسال منتشر شده است. مارول به‌تازگی یک ویدیو برای معرفی شخصیت واسپ منتشر کرده است که اوانجلین لیلی نقش نسخه هوپ ون دین و میشل فایفر نقش نسخه جنت ون دین (نسخه اصلی این شخصیت) شخصیت واسپ را در دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) بر عهده دارند. در طول ویدیو علاوه بر آشنایی بیشتر با شخصیت واسپ در دنیای کمیک و حضور آن در دنیای سینمایی مارول، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید کرد که این فیلم با فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) ارتباط مستقیم خواهد داشت. فایگی گفت:

همچنین اتفاقات فیلم Ant-Man and The Wasp به طور مستقیم به اتفاقات فیلم Avengers 4 متصل می‌شود. این شخصیت‌ها نقش بسیار مهمی را در پیشبرد داستان و اتفاقات این فیلم خواهند داشت.

علاوه بر این، مارول یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی و ویدیو معرفی شخصیت واسپ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین قسمت چهارم و بدون نام فیلم Avengers (انتقام جویان) قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده