نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲

شهریار شاکی راهی مرحله اصلی بازی‌های آسیایی 2018 بازی StarCraft 2 شد

مسابقات مقدماتی بازی‌های آسیا 2018 اخیرا با محوریت بازی‌های مختلف برگزار شد که شهریار شاکی به مرحله اصلی این رقابت‌ها در بازی StarCraft 2 صعود کرد. 

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در ماه آگوست (مرداد-شهریور) در شهر جاکارتا با محوریت بازی‌هایی چون StarCraft 2 ،Hearthstone ،PES 2018 و League of Legends برگزار خواهد شد و مسابقات مقدماتی این رقابت‌ها هم طی روز‌های گذشته در حال برگزاری بوده است. در این بین شهریار شاکی، از بازیکنان حرفه‌ای و قدیمی در حوزه رقابت‌های eSports که علاقه‌مندان وی را با شرکت در مسابقات بازی‌هایی چون WarCraft و StarCraft می‌شناسند، در مسابقات مقدماتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در رشته StarCraft 2 شرکت داشت و بدون شکست، موفق به راهیابی به مرحله اصلی این مسابقات شده است. 

شهریار شاکی که از اعضای تیم زومجی است و در زمینه تدوین و تولید محتویات ویدیویی فعالیت دارد، در مسابقات مقدماتی بازی StarCraft 2 با نمایندگان عربستان و سوریه در غرب آسیا رقابت کرد و بدون شکست، به دور نهایی مسابقات راه پیدا کرد. همان‌طور که اشاره کردیم دور نهایی این رقابت‌ها قرار است در ماه آگوست سال جاری برگزار شود. 

ما هم این موفقیت را به شهریار شاکی تبریک می‌گوییم و برای این عضو خانواده زومجی آرزوی موفقیت در مرحله اصلی رقابت‌ها را داریم. 


منبع Aesf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده