نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

پوستر فیلم Siberia با نقش آفرینی کیانو ریوز منتشر شد

پوستر فیلم مورد انتظار جنایی و اکشن Siberia (سیبری) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز، منتشر شد.

پوستر فیلم مورد انتظار عاشقانه، جنایی و اکشن Siberia (سیبری) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز، به‌صورت اختصاصی از سایت کلایدر منتشر شد. نگارش فیلمنامهٔ این فیلم بر عهدهٔ اسکات بی. اسمیت، نامزد دریافت جایزهٔ اسکار انجام شده و کارگردانی این فیلم را میتو راس بر عهده داشته است؛ معروف‌ترین فیلم متیو راس، فیلم معمایی Frank & Lola (فرانک و لولا) است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و نمرات نسبتاً خوبی را از منتقدان دریافت کرد. بازیگر اصلی فیلم Siberia، کیانو ریوز است و وی نقش شخصیتی را ایفا می‌کند که تاجر الماس است و طی اتفاقاتی بر سر یکی از معاملاتش در روسیه به مشکل برمی‌خورد و درگیر تیراندازی شدیدی می‌شود؛ معشوقهٔ وی نیز در این میان حضور دارد و شخصیتی که کیانو ریوز نقش آن را ایفا می‌کند، می‌بایست هوای معشوقه‌اش را نیز داشته باشد.

پوستر زیبای فیلم Siberia به‌خوبی نشان‌دهندهٔ کلیت ماجرا است؛ تفنگ در دست کیانور ریوز نشان می‌دهد باید منتظر فیلمی هیجانی و اکشن باشیم و همچنین اشارهٔ کنایی به این موضوع که شخصیت اصلی داستان نمی‌تواند به الماس فکر نکند و احتمالاً در دوراهی سختی قرار خواهد گرفت. این پوستر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Siberia

آنا اولارو، پاشا دی. مینچیکووف، مالی رینگوالد و ورونیکا فرس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Siberia حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیرماه) توسط کمپانی سابان فیلمز اکران خواهد شد.

آخرین فیلم جذاب کیانو ریوز روی پردهٔ سینما، مربوط به نقش آفرینی در فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: بخش ۲) می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده چاد استاهلسکی بود و با بودجه ساخت ۴۰ میلیون دلاری، ۱۷۱ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. قسمت دوم مجموعه John Wick با استقبال منتقدان نیز همراه بود و امتیازات خوبی را از آنان گرفت. از بازیگران این فیلم می‌توان به لونی راشید لین جونیور ملقب به کامن، لارنس فیشبرن، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، ایان مک‌شین و جان لگویزمائو اشاره کرد.

گفتنی است فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: بخش ۳) قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود. لاینزگیت در صفحه رسمی توییتر این فیلم اعلام کرده بود که لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون و ایان مک‌شین در نقش وینستون، برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم بازمی‌گردند. آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک و آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، از جمله بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم جدید تأیید و اعلام شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگران منتشر نشده است؛ اما با توجه به نام شخصیت‌ها می‌توان انتظار شخصیت‌های جالب و متفاوتی را در فیلم داشت. چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، بازگشته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده