نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

شبکه ABC ساخت سریال فرعی Roseanne را تایید کرد

درپی لغو ادامه پخش سریال Roseanne، شبکه ABC ساخت سریال فرعی این مجموعه بدون حضور روزان بار را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که در پی توییت‌های نژاد پرستانه، توهین آمیز و جنجالی روزان بار، شبکه ABC ادامه پخش سریال Roseanne (روزان) را لغو کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال فرعی این مجموعه تایید و اعلام شده است. شبکه ABC ساخت نسخه فرعی سریال Roseanne با نام The Conners (کانرها) را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است به‌جای فصل یازدهم سریال Roseanne (یا فصل دوم سری جدید آن) از شبکه ABC به‌روی آنتن برود. به‌جز روزان بار، تمامی ستارگان سریال اصلی در سریال The Conners باز خواهند گشت. جان گودمن در نقش دن، لاری میت کالف در نقش جکی، سارا گیلبرت در نقش دارلین، لیسی گورنسن در نقش بکی و مایکل فیشمن در نقش دی‌جی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بار دیگر نقش آفرینی خواهند کرد. 

سریال The Conners قرار است به‌جای فصل یازدهم سریال Roseanne در پاییز امسال از شبکه ABC منتشر شود و این شبکه سفارش ساخت ۱۰ قسمت از این سریال را ارائه کرده است. همچنین روزان بار قرار نیست هیچ نقشی چه به‌عنوان بازیگر یا تهیه کننده در سریال The Conners را داشته باشد. طبق توصیفی که شبکه ABC از سریال منتشر کرده، پس از وقوع یک اتفاق ناگهانی، کانرها باید به مقابله با مشکلات روزانه زندگی در لانفورد که تا پیش از این با آن مواجه نشده بودند، بپردازند. این خانواده مشهور شامل دن، جکی، دارلین، بکی و دی‌جی می‌شود که در این سریال شاهد دعواها و مشکلات خانوادگی، کهولت سن، دعوای پدر و مادر، فشار مالی و قوانین کشور آمریکا برای طبقه کارگر و غیره خواهیم بود. در سریال The Conners شاهد عشق، طنز و پشتکار این خانواده هستیم. شبکه ABC در بیانیه منتشر شده گفت:

در داستان‌های سریال The Conners همیشه خانواده می‌تواند از طریق گفتگو، خنده و عشق ورزیدن نقاط مشترکی را پیدا کنند. همچنین در این سریال فرعی مانند گذشته شاهد به تصویر کشیدن مشکلات دنیای امروز که این خانواده طی ۳۰ سال گذشته با آن مواجه هستند، خواهیم بود.

roseanne

گودمن، میت کالف، گیلبرت، گورنسن و فیشمن نیز در بیانیه‌ای مشترک در ارتباط با تایید ساخت سریال The Conners گفتند:

ما پیام‌های بسیار زیادی از طرفداران برای پشتیبانی از این سریال را دریافت کردیم و مشخص است که این شخصیت‌ها نه تنها در قلب ما جای دارند، بلکه در قلب تمام بینندگان و طرفدارن نیز قرار دارند. همه ما در فصل گذشته بازگشتیم چون میخواستیم داستان‌هایی در مورد چالش‌هایی که امروز یک خانواده با طبق کارگر می‌تواند با آن مواجه شود، را به تصویر بکشیم و در مورد آن صحبت کنیم. ما خیلی خوشحال هستیم که فرصتی برای بازگشت بازیگران و تیم تولید فراهم شده است تا این داستان‌ها را از طریق عشق و خنده‌ای که از ۳۰ سال گذشته به اشتراک گذاشته بودیم، بار دیگر به بینندگان ارائه کنیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده