نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲

تصویر مفهومی استفاده نشده فیلم Avengers: Age of Ultron مگا اولتران را نشان می‌دهد

طبق یک تصویر مفهومی استفاده نشده، در فیلم Avengers: Age of Ultron ممکن بود شاهد حضور مگا اولتران باشیم.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) به‌روی پرده‌های سینما رفت. با این حال، بسیاری انتظار بیشتری از شخصیت اولتران در فیلم داشتند و همچنین گروهی نیز معتقد بودند که نبرد پایانی فیلم چندان مانند فیلم Avengers (انتقام جویان)، حماسی و بزرگ نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت اولتران ممکن بود حضور بسیار متفاوتی را در نبرد پایانی فیلم Age of Ultron داشته باشد. فیل ساندرز یکی از هنرمندان با استعداد و با سابقه است که در فیلم‌های بلاک‌باستری مختلفی شاهد استفاده از طرح‌های او هستیم. از جمله‌ فیلم‌هایی که از کارهای او استفاده کرده‌اند می‌توان به فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳)، فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، اشاره کرد.

حال ساندرز تصاویر مفهومی و استفاده نشده‌ای از فیلم Avengers: Age of Ultron را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور متفاوت اولتران هستیم. این تصویر استفاده نشده، در واقع نبرد پایانی این فیلم را نشان می‌دهد که اولتران مثل یک آسمان خراش بزرگ شده است. در واقع اولتران در این فیلم ممکن بود از به هم پیوستند ربات‌های بسیار زیاد به مگا اولتران تبدیل شود که طبق این صحنه، او در حال مبارزه با هالک و آیرون من است. با اینکه ساندرز در توصیف این تصویر گفت که این ایده، ایده بسیار مناسبی برای فیلم بود، اما متاسفانه مارول و جاس ویدون با این طرح و ایده مخالفت کردند و در نهایت این تصویر مفهومی رد و هرگز از آن استفاده نشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر و روند طراحی آن را مشاهده کنید:

فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) جدیدترین فیلم انتقام جویان است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جو و آنتونی روسو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

نظر شما در مورد تصویر مفهومی صحنه مگا اولتران چیست؟ آیا دوست داشتید چنین صحنه‌ای را در فیلم Avengers: Age of Ultron مشاهده کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده