نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Paranautical Activity هفته‌ی آینده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به تازگی اعلام شده است که بازی شوتر و مستقل Paranautical Activity، هفته‌ی آینده برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه خواهد شد.

بازی Paranautical Activity که وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی آن را استودیوی Code Avarice بر عهده داشته است، هفته‌ی آینده برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه خواهد شد. این بازی شوتر که ظاهری بسیار هنری و حالتی Retro دارد، پیش‌تر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس‌باکس‌ وان، پلی‌استیشن 4، PS Vita و Wii U منتشر شده بود و اکنون به لطف استودیوی Stage Clear Studios طرفداران Nintendo Switch نیز شانس امتحان آن را روی کنسول خود پیدا خواهند کرد.

بازیکنان در Paranautical Activity وارد زمین‌های مبارزه‌ می‌شوند و با سبک شوتری بسیار سریع همچون بازی Quake به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازند. همچنین در طراحی محیط‌های این بازی از روشی تحت عنوان procedural generation استفاده شده است؛ متدی که به موتور سازنده اجازه‌ی خلق اتوماتیک محتوای اتفاقی در ساختار محیط بازی را می‌دهد. همچنین در طراحی برخی المان‌های این بازی از آثاری همچون Binding of Isaac و Splenuky نیز الهام گرفته شده است. علاوه بر این، در این بازی حدود ۱۰۰ آیتم قابل استفاده و متفاوت وجود دارد و حدود ۴۰ نوع دشمن و باس متفاوت نیز در مراحل عادی و مخفی آن انتظار شما را خوهند کشید. 

Digerati Digital چند سال پیش تمامی حقوق این بازی را به‌دست آورد و سپس در سال ۲۰۱۵ آن را با نام Paranautical Activity: Deluxe Atonement Edition راهی استیم کرد.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ ۵ تیر به بازار عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی افراد ساکن اروپا می‌توانند این بازی را از eShop و با ۲۰ درصد تخفیف پیش‌خرید نمایند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده