نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی The Messenger منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی دو بعدی، مستقل و تحسین‌شده‌ی The Messenger منتشر شده است که طی آن، مکانیک کلی‌ گیم‌پلی و المان‌های مختلف آن برای هواداران به نمایش درمی‌آید.

امسال بازی مستقل و پلتفرمر The Messenger طی هر دو رویداد PAX East و E3 به نمایش درآمد و توانست نظر بسیاری از هواداران بازی‌های کلاسیک و با تم نینجایی و طرفداران بازی‌های دو‌بعدی مستقل را به خود جلب کند. از بین وب‌سایت‌های معتبری که به‌شدت از این بازی و نمایش‌های آن تمجید کرده‌اند می‌توان به Dualshockers اشاره کرد. علاوه بر ستایش تم کلی و گیم پلی The Messenger، این وب‌سایت به این بازی لقب بهترین بازی مستقل معرفی شده در رویداد E3 امسال را اعطا کرده است.

اکنون Sabotage Studio و Devolver Digital ویدیوی تازه‌ای از این بازی منتشر کرده‌اند که طی آن، حدود ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی بسیار زیبا و هیجان‌انگیز این بازی به نمایش در می‌آید. دقایق ابتدایی این ویدیو بخش آموزشی بازی را نشان می‌دهد که طی آن بازیکنان با مکانیک کلی گیم‌پلی بازی و برخی جزییات از داستان آن آشنا می‌شوند. پس از آن ویدیو وارد فاز بعدی خود می‌شود که طی آن به‌خوبی می‌توانید کاربرد مکانیک‌های آموزش داده‌شده در بخش ابتدایی ویدیو را در عمل مشاهده کنید. همچنین لازم است به برخی تغییرات هنرمندانه‌ی استایل گرافیک بازی بین 8 بیت و 16 بیت اشاره کنیم که حقیقتا یکی از جالب‌ترین و چشم‌نواز‌ترین عناصر The Messenger به حساب می‌آید.

در ادامه شما را به تماشای ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی مستقل و بسیار زیبا دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی The Messenger اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که این بازی در تابستان امسال برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده