نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

سریال The Terror برای فصل دوم تمدید شد

شبکه AMC سرانجام رسما سریال The Terror را برای فصل دوم تمدید و مکان و دوره اتفاقات فصل دوم این سریال را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC سرانجام رسما سریال The Terror (ترور) را برای فصل دوم تمدید کرده است. شبکه AMC اعلام کرد که فصل دوم این سریال آنتولوژی در ۱۰ قسمت تولید می‌شود و قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن برود. با این حال، فصل دوم این سریال قرار است با سازندگان جدیدی ساخته و منتشر شود. الکساندر وو، تهیه کننده و نویسنده سریال True Blood (خون حقیقی) و مکس بورنستاین، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، پس از توافق با شبکه AMC به‌عنوان شورانرهای جدید فصل دوم سریال The Terror معرفی شده‌اند.

فصل دوم سریال The Terror براساس ایده‌ای از بورنستاین در دست ساخت است و اتفاقات آن در طول جنگ جهانی دوم جریان دارد که تمرکز آن روی یک جامعه ژاپنی-آمریکایی که در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کنند تا اردوگاه‌های بازداشت‌شدگان جنگ در اقیانوس آرام است که یک شبح یا موجود غیر طبیعی و ناشناس این جامعه و اردوگاه را تهدید می‌کند. الکساندر وو و بورنستاین جانشین دیوید کیجگنیچ و سو هیو که وظیفه ساخت فصل اول سریال ترور را بر عهده داشتند، در فصل دوم این سریال شده‌اند. با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگری در فصل دوم سریال The Terror تایید نشده است و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید آن از اواخر امسال آغاز شود.

فصل اول سریال The Terror داستان سفر بسیار خطرناک نیروی دریایی پادشاهی بریتانیا به یک سرزمین ناشناخته و نامعلوم را روایت می‌کند. زمانی آنها به این سرزمین برخورد می‌کنند که خدمه قصد دارند تا گذرگاه شمال غربی را کشف و از آن عبور کنند. خدمه و نیروی این کشتی در این سرزمین ناشناخته با شرایط سخت و فوق‌العاده دشوار، محدودیت منابع، از بین رفتن تدریجی امید در خود و همچنین ترس از ناشناخته‌ها روبه‌رو می‌شوند و خیلی از آنها به دوستان خود هم در این وضعیت خیانت می‌کنند. هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، این خدمه بیشتر و بیشتر به مرز نابودی نزدیک می‌شوند. آنها در انتهای زمین گرفتار شده‌اند و تنها و کم کم در حال منجمد شدن هستند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده