// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Overwatch احتمالا به زودی میزبان کاراکتر یا نقشه جدیدی می‌شود

با توجه به با انتشار ویدیویی در توییتر، کمپانی Blizzard احتمالا قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک از نقشه یا کاراکتر جدید بازی Overwatch رونمایی کند.

مدت زمان زیادی از انتشار جدیدترین کاراکتر و نقشه بازی Overwatch نمی‌گذرد اما گویا سازنده این بازی یعنی کمپانی بلیزارد (Blizzard) از اضافه شدن محتوای بعدی این بازی خبر می‌دهد. البته بیانیه‌ منتشر شده بسیار مرموز است اما با توجه به همین اعلامیه‌ها که در گذشته نیز منتشر شده است، احتمال می‌رود که شاهد معرفی کاراکتر یا قهرمانی جدید برای این بازی باشیم.

اولین جمله‌ای که از سوی سازندگان منتشر شد از کاربران می‌خواهد که «پیش از طوفان آرام بگیرند.» عکس منتشر شده به همراه این توییت کوچه تاریکی را نشان می‌دهد که دیوار‌های آن با اسپری نقاشی شده است. در بین این نقاشی‌ها عکس لوسیو (Lucio) دیده می‌شود که در کنار عبارت «نه به ربات‌ها» به چشم می‌خورد. قطعا این تصاویر رمز و رازهایی را در خود جای داده‌اند اما باز تا اعلامیه رسمی سازندگان باید منتظر بمانیم. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان و ویدیو منتشر شده را تماشا کنید.

پیش از طوفان آرام بگیرید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی اورواچ تا به امروز ۲۷ کاراکتر را در خود جای داده است. آخرین مبارز این بازی یعنی Brigitte به عنوان یک هیرو ساپورت به جمع قهرمانان این بازی ملحق شد. وی با توانایی‌های خود همچون احیا کردن هم‌تیمی، ساخت سپری از انرژی و بی‌حرکت کردن دشمنان در میدان نبرد حضور پیدا می‌کند. برای اطلاع کامل از جزئيات این قهرمان می‌توانید به مطلب معرفیش مراجعه کنید. کمپانی بلیزارد هنوز به طور رسمی از تاریخ راه‌یابی کاراکتر بعدی خبری منتشر نکرده است، اما می‌دانیم همانند همیشه اضافه شدن کاراکتر بعدی به این بازی می‌تواند بازیکنان را به وجد بیاورد؛ چرا که انجمن‌های این بازی همیشه تشنه محتویات جدید برای این بازی هستند.

از آنجا که بلیزارد هنوز قصد توسعه نسخه دوم این سری یعنی Overwatch 2 را ندارد انتظار می‌رود که سازندگان به طور مداوم با نقشه‌ها و کاراکتر‌های جدیدی از این بازی پشتیبانی کنند. سازندگان در این باره چندی پیش نوشتند:

شاید طرفداران و مخاطبان این موضوع را متوجه نشده باشند اما در حال حاضر تیم ما در مقایسه با روزی که بازی عرضه شده بود بزرگ‌تر است و توسعه‌دهندگان تمام انرژی خود را روی توسعه محتویات جدید همچون نقشه‌ها، هیرو‌ها و رویدادها گذاشته‌اند. در حال حاضر هدف اصلی ما پشتیبانی از این بازی است و ما مثل همیشه با اشتیاق کار خود را ادامه می‌دهیم.

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم‌راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و با کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده