نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

دلیل تغییر نام بازی Gears of War 5 از زبان رییس استودیوی The Coalition

راد فرگوسن، رییس و مسئول اصلی استودیوی کوالیشن، طی پیامی توییتری به ارائه‌ی توضیحات در مورد تغییر و مخفف شدن نام این سری بازی پرداخته است.

همان‌طور که می‌دانید یکی از آثار بزرگی که طی رویداد E3 امسال توسط شرکت مایکروسافت معرفی شد بازی Gears 5 بود؛ ادامه‌ای بر یک سری بسیار موفق و محبوب که موج عظیمی از هواداران این بازی و کنسول ایکس باکس را بیش از پیش هیجان‌زده کرد. حال و پس از این معرفی باشکوه، ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که چرا نام بازی از حالت کامل آن یعنی Gears of War به Gears تغییر پیدا کرده است.

در همین رابطه راد فرگوسن (Rod Fergusson)، رییس استودیوی The Coalition، طی یک مکالمه‌ی توییتری با رایان مک‌کافری (Ryan McCaffrey) از وب‌سایت معتبر IGN، به ارائه‌ی توضیحات در مورد این تغییر نام پرداخته است. او گفته است که تولید نسخه‌های جدید و متنوع‌ از این سری بازی دلیل اصلی مخفف شدن نام این شماره از بازی بوده است:

نام این مجموعه همچنان Gears of War است اما همان‌طور که می‌دانید ما در حال ساخت یک گروه از بازی‌های مرتبط به این سری هستیم؛ محصولاتی همچون Gears Pop و Gears Tactics. با در نظر گرفتن این موضوع منطقی‌ است که ما نام نسخه‌ی پنجم از این بازی را نیز به Gears 5 تغییر دهیم (صرفا به دلیل همسان کردن نام‌ها). علاوه بر این، حتی پیش از معرفی این بازی نیز بسیاری از ما و هواداران از این مجموعه به نام Gear یاد می‌کردیم. پس این تغییر نام و ساده‌سازی آن، حس خوبی را به همه منتقل خواهد کرد.

البته صحبت‌های فرگوسن در این زمینه چندان هم غیر منطقی نیست. من و بسیاری از هواداران تاکنون این بازی را با نام Gears صدا می‌زدیم و و حتی خود بنده به‌یاد ندارم که آخرین بار کی و کجا این بازی را با نام کامل آن صدا زده‌ام!

این نسخه‌ از بازی در سال ۲۰۱۹ و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این بازی در رویداد E3 امسال دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده