// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Ball FighterZ و مزایای پیش خرید آن اعلام شد

کمپانی باندای نامکو تاریخ عرضه بازی Dragon Ball FighterZ روی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام و مزایای پیش خرید آن را معرفی کرد.

در جریان کنفرانس کمپانی Nintendo (نینتندو) در نمایشگاه E3 2018 بود که خبر از عرضه جدید‌ترین بازی اقتباسی از مجموعه Dragon Ball یعنی بازی Dragon Ball FighterZ روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) داده شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) که وظیفه انتشار بازی مذکور را بر‌ عهده دارد، تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ و پاداش پیش‌خرید آن را اعلام کرده است.

طبق اعلام سازندگان بازی Dragon Ball FighterZ، دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) اقدام به خرید این بازی کنند. آن دسته از بازیکنان که بازی Dragon Ball FighterZ را پیش‌خرید کنند به مزایای مشابه دیگر پلتفرم‌های مقصد بازی ذکر شده یعنی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان دسترسی خواهند داشت. اولین پاداش پیش‌خرید این بازی دسترسی به شخصیت‌های Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta است.

علاوه بر این با پیش‌خرید بازی Dragon Ball FighterZ روی کنسول نینتندو سوییچ، نسخه دیجیتال بازی Dragon Ball Z: Super Butoden را دریافت خواهید کرد. این بازی در سال ۱۹۹۳ روی کنسول Super Famicom در کشور‌های ژاپن، فرانسه و اسپانیا عرضه شد. تصویری از این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Dragon Ball Z: Super Butoden

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) روی کنسول‌های نسل هشتمی کمپانی‌های سونی و مایکروسافت و پلتفرم پی سی عرضه شد. این بازی که از حیث طراحی هنری و انیمیشن‌ها، وفاداری به مجموعه Dragon Ball و مکانیک‌های مبارزه مورد تحسین قرار گرفته است، توسط استودیو Arc System Works (ارک سیستم ورکس) ساخته شده است. این استودیو سابقه درخشانی در سبک فایتینگ دارد و تا‌کنون مجموعه بازی‌های Guilty Gear و BlazBlue را عرضه کرده است.

از دیگر خبر‌های مربوط به بازی‌های مجموعه Dragon Ball، می‌توان به معرفی بسته الحاقی جدیدی برای بازی Dragon Ball Xenoverse 2 اشاره کرد. با اینکه تاریخ انتشار این بسته الحاقی هنوز مشخص نشده است، اما اعلام شده است که روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و به‌واسطه آن شخصیت جدید Super Baby Vegeta از انیمه Dragon Ball GT در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده