// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

تاریخ انتشار بازی Warhammer: Vermintide 2 برای ایکس باکس وان مشخص شد

کاربران ایکس باکس وان می‌توانند در تاریخ ۲۰ تیر ماه بازی Warhammer: Vermintide 2 را تجربه کنند.

بازی Warhammer: Vermintide 2 در ماه مارس (اسفند ۹۶) برای کاربران کامپیوتر عرضه شد و از آن زمان کاربران کنسول‌های خانگی منتظر تاریخ عرضه بازی بودند تا بتوانند جدیدترین نسخه از مجموعه Warhammer را تجربه کنند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، تاریخ انتشار Warhammer: Vermintide 2 برای ایکس باکس وان مشخص شده است.

کاربران ایکس باکس وان می‌توانند در تاریخ ۲۰ تیرماه (۱۱ جولای) بازی Warhammer: Vermintide 2 را تجربه کنند. همچنین اگر از کاربران سرویس Xbox Game Pass هستید، می‌توانید در ابتدا این بازی را تجربه کنید و در صورت رضایت، آن را خریداری کنید. در ادامه مشخص شده است که Warhammer: Vermintide 2 از کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کند و اگر تلویزیونی با رزولوشن 4K دارید، می‌توانید از کیفیت بالای بازی لذت ببرید.

حال سوال اینجا است که بازی Warhammer: Vermintide 2 در چه تاریخی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود؟ با توجه به گفته‌های سخنگوی استودیو Fatshark ظاهرا آن‌ها قصد دارند بازی را در هر بازه زمانی روی یک پلتفرم عرضه کنند تا بتوانند کیفیت بهتری را ارائه دهند. از طرفی به‌نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی این بازی روی PS4 باقی‌نمانده باشد؛ زیرا سخنگوی استودی فت‌شارک اعلام کرده است که انتظار نداریم که بازی روی پلی‌استیشن 4 در آینده دور عرضه شود.

در انتها مشخص شده است که نسخه Xbox One بازی Warhammer: Vermintide 2 از ویژگی کراس‌پلی بین PC و ایکس‌باکس وان پشتیبانی نمی‌کند؛ زیرا نسخه پی سی از لابی استیم استفاده می‌کند و با سرویس ایکس باکس لایو سازگار نیست. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Warhammer: Vermintide 2 روی ایکس‌باکس وان را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده