نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ عرضه و قیمت کنسول Neo Geo Mini در ژاپن مشخص شد

کمپانی SNK قیمت و تاریخ عرضه کنسول کلاسیک Neo Geo Mini را در بازار ژاپن مشخص کرد.

در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که کمپانی SNK قیمت و تاریخ عرضه کنسول Neo Geo Mini در بازار ژاپن را اعلام کرده است. این کنسول در واقع نسخه کوچک شده دستگاه آرکید Neo Geo به حساب می‌آید که قصد دارد بازیکنان را به دوران قدیمی بازی‌ها بازگرداند. 

Neo Geo Mini

کنسول Neo Geo Mini  در تاریخ دوم مرداد ماه (۲۴ جولای) عرضه خواهد شد و از حالا می‌توان به پیش خرید آن از فروشگاه آمازون اقدام کرد. این کنسول کلاسیک با احتساب مالیات، ۱۲.۴۲۰ ین قیمت خواهد داشت که معادل ۱۱۳ دلار است. در حال حاضر می‌دانیم که در آینده شاهد انتشار نسخه غربی کنسول Neo Geo Mini نیز خواهیم بود، اما تاریخ عرضه و قیمت آن در این منطقه هنوز مشخص نشده است. با این حال احتمال می‌رود که قیمت این کنسول در غرب مشابه قیمت آن در ژاپن باشد.

دستگاه مینی آرکید SNK دارای صفحه نمایش است و بازیکنان برای تجربه آن دیگر نیاز به نمایشگر ندارند. این کنسول با اتصال یک کابل USB روشن می‌شود و بازیکنان می‌توانند با یک پاور بانک در بیرون از خانه به تجربه بازی‌های قدیمی این کمپانی بپردازند. البته برای تجربه بازی روی صفحه بزرگ‌تر می‌توان از طریق کابل HDMI آن را به نمایشگر‌های بزرگ‌تر متصل کرد. دو درگاه برای کنترلر‌ها روی کنسول تعبیه شده است و همچنین سازندگان دو کنترلر دیگر با رنگ‌های مشکی و سفید برای این کنسول عرضه می‌کنند. قابلیت‌های دیگری مانند ذخیره کردن بازی و تنظیماتی همچون تغییر دادن نسبت تصویر هم در این کنسول دیده می‌شود.

شما می‌توانید تصاویر جدید این کنسول را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده