// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Aggelos منتشر شد

PQube Games با انتشار تریلری بازی دو بعدی و پیکسلی Aggelos را برای پی سی منتشر کرد و اعلام شد که در انتهای سال جاری روی کنسول‌ها نیز پورت می‌شود.

در کنار بازی‌های AAA و پروژه‌های بزرگ کمپانی‌های مطرح، همیشه آثار مستقل و دو بعدی با گرافیک پیکسلی، حال و هوای خود را دارند که در چند سال اخیر نیز با بازی‌های Shovel knight توانسته‌اند نظر خیلی از گیمر‌ها را به خود جلب کند. در بین این آثار بازی دیگری با نام Aggelos وجود دارد که در سبک پیکسلی و ماجراجویی طراحی و از طریق استیم برای پی سی منتشر شده است.

این بازی با داشتن المان‌های آثار قدیمی همچون موسیقی ۸بیتی می‌تواند بازیکنان این سبک را به خود جذب کند. سازندگان از بازی Aggelos به عنوان ریشه بازی‌هایی همچون Wonder Boy یاد کردند و خاطر نشان کردند که این بازی با اینکه طراحی قدیمی و دوبعدی دارد اما مکانیزم بازی‌های مدرن را در خود جای داده است. Agellos در کنار موارد یاد شده از محتوای یک بازی Metroidvania نیز بهره‌مند است. در انتها نیز می‌توان به موسیقی تنظیم شده آن با صداهای قدیمی اشاره کرد که حال‌و‌هوای آن را می‌تواند چند برابر کند.

علاوه بر راه‌یابی بازی Aggelos روی پی سی و استیم، ناشر آن یعنی کمپانی پی‌کیوب گیمز (PQube Games) اعلام کرد که این پروژه تا انتهای سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی نیز پورت می‌شود. که البته از آنجا که این بازی از طراحی قدیمی نیز بهره‌مند است پیشنهاد می‌شود که با تبدیل‌های مختلف آن را روی نمایشگر‌ّهای قدیمی تجربه کرد.

بازی Aggelos هم اکنون برای کامپیوتر با تخفیف ۲۰ درصدی در دسترس است و در انتهای سال جاری برای PS4، Xbox One و Switch منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه به تریلر هنگام عرضه آن نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد گسترش بازی‌های دوبعدی و پیکسلی روی پلتفرم‌های مدرن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده