نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر بازی Captain Toad: Treasure Tracker با محوریت گیم پلی نسخه سوییچ و 3DS

کمپانی نینتندو تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Captain Toad: Treasure Tracker منتشر کرد و نسخه آزمایشی بازی را در دسترس کاربران ژاپنی و اروپایی نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS قرار داد.

با انتشار بازی Captain Toad: Treasure Tracker در ماه آینده شاهد راهیابی Captain Toad بامزه و دوست‌داشتنی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS خواهیم بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو تریلر جدیدی را به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Captain Toad: Treasure Tracker منتشر کرده است که گیم‌پلی هر دو نسخه بازی را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر گیم‌پلی سه دقیقه‌ای، مکان‌های جدیدی را به نمایش در می‌آورد که تنها در نسخه‌های نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS بازی وجود خواهند داشت و می‌توان این موارد را از قابل توجه‌ترین بخش‌های تریلر نیز به حساب آورد. نسخه‌های مذکور دارای مراحل جدیدی با محوریت برخی از Kingdomهای بازی Super Mario Odyssey خواهند بود که تریلر جدید بازی Captain Toad: Treasure Tracker نیز نگاهی گذرا به مکان‌هایی نظیر Donk City، Cascade Kingdom و Luncheon Kingdom می‌اندازد.

کمپانی نینتندو علاوه بر این تریلر، نسخه آزمایشی بازی Captain Toad: Treasure Tracker را در اروپا و ژاپن در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و 3DS قرار داده است و کاربران این مناطق از حالا می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند. تا به این لحظه سخنی از انتشار نسخه آزمایشی بازی در امریکای شمالی به میان نیامده است و در صورت انتشار اخبار بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بازی Captain Toad: Treasure Tracker در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) برای Nintendo Switch و 3DS منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده