// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Shadowgun Legends برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Madfinger Games اعلام کرد که بازی شوتر و اول شخص Shadowgun Legends برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعداد بازی‌های مستقل و دوبعدی روی نینتندو سوییچ بودیم اما حال با توجه به راه‌یابی بازی‌های Fortnite و Paladins به این پلتفرم‌ سازندگان در حال توسعه بازی‌های شوتر روی این کنسول هستند. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مَدفینگر گیمز (Madfinger Games) اعلام کرد که بازی شوتر اول شخص Shadowgun Legends که پیش‌تر روی پلتفرم‌های موبایل منتشر شده است، برای کنسول نینتندو سوییچ پورت خواهد شد.

اوایل سال گذشته بازی Shadowgun Legends برای آیفون و اندروید منتشر شد که البته باید بدانید که این اثر همانند طیف گسترده‌ای از بازی‌های موبایل نیست و به خودی خود به اندازه یک بازی کنسولی محتوا دارد. بازی شامل حالت‌های مختلف از جمله حالت داستانی می‌شود. در آن سو حالت‌های همکاری چند نفره (Co-op) و بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) نیز در این بازی گنجانده شده است که تجربه متفاوتی از بازی‌های موبایل را به کاربران القا می‌کند. به‌علاوه سیستم دیگری نیز در بازی تعبیه شده است که بازیکنان در آن می‌توانند به گفت و گو بپردازند،‌ تیم خود را تشکیل دهند و حتی از طریق سیستم حریف یابی (Matchmaking) به نبرد با بازیکنان هم سطح خود بروند.

در کنار سبک اصلی این بازی یعنی شوتر اول شخص، Shadowgun Legends المان‌های نقش‌آفرینی (RPG) نیز دارد. آیتم‌های Collectible، بیش از ۵۰۰ آیتم مربوط به سلاح‌ها و ۱۰۰۰ قطعه مربوط به زره‌ها از محتویات دیگری این بازی است. این بازی با داشتن حال و هوایی شبیه به بازی Destiny به کاربران اجازه می‌دهد که با ملحق شدن به ماموریت‌های که با نام Raid شناخته می‌شوند به آیتم‌های کم‌یابی که به آنها اشاره شد دست پیدا کنند.

سازندگان ضمن معرفی پورت سوییچ بازی Shadowgun Legends، تریلر کوتاهی نیز از این بازی منتشر کردند که صحنه‌هایی از گیم پلی بازی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید و در انتهای مطلب نیز نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. سازندگان هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه سوییچ این بازی را مشخص نکرده‌اند اما در اظهارات خود به عبارت «به‌زودی» اشاره کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

در صورت تمایل از لینک‌های پایین می‌توانید به فروشگاه دستگاه موبایل خود مراجعه کنید و بازی Shadowgun Legends را روی موبایل خود خریداری و دانلود کنید.

دانلود بازی Shadowgun Legends


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده