نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی NHL 19 اعلام شد

کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا اطلاعات جدیدی از بازی NHL 19 شامل تاریخ انتشار و جزییات ویژگی‌های جدید بازی ارائه کرده است. 

یکی از مجموعه بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز سری NHL، شبیه‌ساز ورزش هاکی روی یخ است که هر ساله منتشر می‌شود. پس از غیبت جدید‌ترین نسخه از این مجموعه در کنفرانس EA Play 2018، الکترونیک آرتز در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد NHL Awards 2018، اطلاعاتی از بازی NHL 19 ارائه کرده است. 

بر این اساس قرار است عکس پی‌کی سابن، بازیکن تیم Nashville Predators تصویر روی جلد بازی باشد. همچنین در این نسخه، شاهد حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن فعلی و قدیمی مسابقات NHL خواهیم بود که این بازیکنان، شامل اسطوره‌هایی مثل وین گرتزکی هم می‌شوند. علاوه بر این در نسخه جدید بازی، در کنار زمین‌های رسمی مسابقات، امکان تجربه بازی در زمین‌های خارج از سالن و بدون سقف هم وجود خواهد داشت که این مورد، یک ویژگی کاملا جدید در این سری است. 

NHL 19

بازیکنان همچنین در NHL 19 قادر خواهند بود از طریق ۹۰۰ گزینه شخصی‌سازی مختلف، بازیکن دلخواه خودشان را بسازند و ظاهر او را تغییر دهند. به‌علاوه NHL 19 در کنار حالت‌هایی مثل Hockey League و NHL Threes، دو حالت بازی کاملا جدید با نام‌های NHL Ones و Pro-Am خواهد داشت. هر دو این حالت‌ها از طریق قسمتی به نام World of CHEL در دسترس خواهند بود و بازیکنان با تجربه این حالت‌ها، می‌توانند جوایز مختلفی به‌دست بیاورند و ظاهر و سبک کاراکتر خودشان را به مرور زمان تغییر دهند. همچنین NHL Ones حالتی است که در آن، سه بازیکن می‌توانند وارد مسابقه‌ای کاملا آزاد شوند که در آن، خبری از قوانین یا توقف‌های رایج در هاکی روی یخ نیست و به همین دلیل شاهد یک بازی سریع و هیجان‌انگیز خواهیم بود. 

بازی NHL 19 قرار است ۲۳ شهریور برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. البته افرادی که نسخه‌های لجندز یا آلتیمیت بازی را پیش‌خرید کنند، سه روز زودتر به تجربه بازی دسترسی خواهند داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده