// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

استودیو رمدی از آینده بازی Alan Wake ‌می‌گوید

یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی رمدی، در جریان یک مصاحبه از برنامه‌های این استودیو برای بازی Alan Wake سخن گفت. با زومجی همراه باشید.

کمپانی رمدی اینترتینمنت توسعه‌دهنده بازی‌هایی مانند Alan Wake ،Max Payne و Quantum Break در جریان کنفرانس خبری پلی‌استیشن در نمایشگاه E3 2018 از بازی جدید خود، به‌نام Control، رونمایی کرد. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، چند روز پس از این رونمایی، میکائیل کاسورینن (Mikael Kasurinen) یکی از توسعه‌دهندگان رمدی در مصاحبه‌ای راجع به بازی Control، از یکی از پروژه‌های قبلی این استودیو سخن گفت. کاسورینن در پاسخ به سوالی که درباره ساخت یک IP کاملا جدید و آینده Alan Wake از او سوال شد، گفت:

در این که ما صاحب IP آلن ویک هستیم شکی نیست. من فقط می‌خواهم بگویم که این بازی برای‌مان بسیار عزیز است و در قلب ما جای دارد. همه ما در رمدی، آلن ویک را دوست داریم و فکر می‌کنم همه ما دوست داریم یک نسخه جدید از این بازی را در آینده ببینیم. متاسفانه من نمی‌توانم راجع به این مساله بیشتر صحبت کنم. ما منتظر می‌مانیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی برای آلن ویک می‌افتد و شک نکنید همه ما دوست داریم تا این اتفاق رخ دهد.

بازی آلن ویک در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و هر کسی که بازی را به اتمام رسانده باشد، کلیف هنگر بزرگ پایان آن را به یاد دارد. پس از عرضه نسخه اصلی، دو بسته الحاقی و یک اسپین آف به نام Alan Wake's American Nightmare برای بازی منتشر شد که دنیای این بازی را گسترده‌تر کرد. البته هیچ‌کدام از این بسته‌ها داستان کلی بازی را به اتمام نرساندند و حتی سوالات جدیدی را هم ایجاد کردند.

از سال ۲۰۱۲ تاکنون هیچ خبر جدیدی از این مجموعه منتشر نشده است. واقعیت این است که رمدی صاحب این آی پی است و این مساله به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هروقت که خواستند یک نسخه جدید از این بازی را بسازند. با توجه به صحبت‌های کاسورینن، به نظر می‌رسد هنوز احتمال اینکه روزی یک نسخه جدید از این مجموعه را مشاهده کنیم، وجود دارد.

در حال حاضر استودیو Remedy به طور کامل روی بازی جدید سوم شخص خود، یعنی Control، تمرکز کرده است. این بازی سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. شما کاربران زومجی می‌توانید اطلاعات تکمیلی بازی Control را در این صفحه مطالعه کنید و در ادامه نظرات خود را راجع به این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده