// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلرهای جدید بازی Mario Tennis Aces با محوریت کاراکتر Koopa Troopa و Bloopa

کمپانی Nintendo و استودیو Camelot Software Planning با انتشار دو تریلر، کاراکتر‌های جدید بازی Mario Tennis Aces را نشان دادند.

بازی تنیس محور نینتندو سوییچ یعنی Mario Tennis Aces که بر پایه کاراکتر‌های دنیای ماریو توسط استودیو کملوت سافتور پلنینگ (Camelot Software Planning) ساخته شده است، دی ماه سال گذشته معرفی شد و حتی در جریان نمایشگاه E3 2018 سازندگان از کاراکتر‌های بیشتری در این بازی رونمایی کردند. حال در آستانه عرضه این بازی در روز‌های آتی، سازندگان دو تریلر جدید از بازی Mario Tennis Aces به نمایش گذاشتند که کاراکتر‌های جدید را به نمایش قرار می‌دهد.

تریلر‌های یاد شده که در حساب کاربری رسمی نینتندو در توییتر منتشر شده است دو کاراکتر این بازی یعنی Koopa Troopa و Bloopa را نشان می‌دهد. البته گفتنی است که این کاراکتر‌ها در روز عرضه در فهرست شخصیت‌ها حضور نخواهند داشت، اما نینتندو اعلام کرد که در ماه‌های آینده با آپدیتی رایگان، این دو کاراکتر را به بازی اضافه خواهد کرد.

Mario Tennis Aces

کوپا تروپا را که در واقع لاک پشت معروف دنیای ماریو است در این ویدیو حضور پیدا کرد و مهارت‌های خود را در بازی به رخ می‌کشد. در مرحله اول شاهد حرکات سریع این لاکپشت بودیم که با استفاده از لاکش توانست موقعیت خود را با سرعت در زمین عوض کند. از تاریخ ۱ آگوست (۱۰ مرداد ماه) کاراکتر کوپا تروپا در بازی قابل استفاده خواهد بود اما در آن سو بازیکنان با ملحق شدن به مسابقات آنلاین Mario Tennis Aces که از تاریخ ۱ الی ۳۱ جولای (۱۰ تیر الی ۹ مرداد ماه) برگزار می‌شود، می‌توانند پیش از موعد به کاراکتر یاد شده دست پیدا کنند.

در آن سو موجود دوست داشتنی دریایی یعنی Blooper نیز در تریلر حضور پیدا کرد. این کاراکتر از ضربات ساده‌ای برخوردار است اما قابلیت‌های ویژه این شخصیت به وی اجازه می‌دهد که با یورش بردن به سمت توپ، از برخورد به زمین جلوگیری کند. ضربه اصلی این کاراکتر طوفانی از آب را در زیر پاهای بلوپر ایجاد می‌کند و به وی اجازه می‌دهد که از زمین فاصله بگیرد و از ارتفاع بالا به توپ ضربه محکمی وارد کند. کاراکتر یاد شده از تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ماه) در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان همانند کاراکتر پیشین می‌توانند با ملحق شدن به تورنومنت آنلاین آن را از آن خود کنند.

ازی Mario Tennis Aces در تاریخ یک تیرماه (۲۲ ژوئن) به طور انحصاری برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر دو کاراکتر یاد شده را تماشا و دانلود کنید.

تریلر معرفی کاراکتر Koopa Troopa

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر معرفی کاراکتر Blooper

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه بازی تنیس ماریو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده