نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

سونی از سری PlayStation Hits رونمایی و فهرست بازی های آن را اعلام کرد

کمپانی سونی با انتشار تریلر جدیدی سری PlayStation Hits را برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد که بازی‌های محبوب این کنسول را که زمان زیادی از عرضه آن‌ها گذشته است، با قیمت پایین‌تر در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

سری Greatest Hits کمپانی سونی همیشه از بهترین روش‌ها برای تجربه بازی‌های بزرگ و محبوب با قیمت پایین‌تر بوده است که از زمان روی کار آمدن کنسول پلی استیشن 4 دیگر شاهد آن نبودیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این وضع تغییر کرده است و کمپانی سونی به معرفی سری PlayStation Hits برای کنسول PS4 پرداخته است که در واقع ماهیت آن مشابه چیزی است که در نسل‌های قبل شاهد آن بودیم.

فهرست اولیه بازی‌های PlayStation Hits در امریکا شامل بازی Bloodborne، بازی Driveclub، بازی inFAMOUS: Second Son، بازی Killzone: Shadow Fall، بازی LittleBigPlanet 3، بازی Ratchet and Clank، بازی The Last of Us: Remastered، بازی Uncharted 4، بازی Battlefield 4، بازی Doom، بازی Project CARS، بازی Street Fighter V، بازی Yakuza Kiwami، بازی Yakuza Zero و بازی Metal Gear Solid V است.

بازیکنان اروپایی بازی‌های مشابهی را دریافت خواهند کرد؛ با این تفاوت که بازی Battlefield 4، بازی Doom، بازی Yakuza Kiwami و بازی Metal Gear Solid V در میان فهرست بازی‌های این منطقه به چشم نمی‌خورد و به جای آن‌ها بازی Need For Speed، بازی Need For Speed Rivals، بازی EA Sports UFC 2، بازی Earth Defense 4.1: The Shadow of New Despair، بازی Dragon Ball Xenoverse، بازی Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition، بازی Watch Dogs، بازی Assassin’s Creed IV Black Flag، بازی Rayman Legends، بازی Mortal Kombat X، بازی Batman Arkham Knight و بازی Middle Earth: Shadow of Mordor در فهرست وجود دارد.

بازی‌های PlayStation Hits به مانند سابق با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای فروش در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین اگر هیچ یک از بازی‌های یادشده توجه شما را جلب نکرده است، جای نگرانی نیست؛ چرا که به گفته سونی در ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتری به فهرست خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر معرفی سری PlayStation Hits را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده