نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

رئیس های جدید پیکسار و استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی معرفی شدند

شرکت والت دیزنی رسما مدیران جدید استودیوی انیمیشن‌سازی خود و پیکسار را تایید و معرفی کرد.

هفته گذشته بود که جان لستر، کارمند ارشد بخش خلاقیت استودیوهای انیمیشن کمپانی والت دیزنی که ریاست دو استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی را بر عهده داشت، با انتشار بیانیه‌ای از ترک پیکسار و دیزنی در پایان سال جاری میلادی خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین لستر رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرد، جنیفر لی، کارگردان انیمیشن Frozen (یخ‌زده) و پیت داکتر که او را بیشتر برای کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters,Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون بیرون) می‌شناسیم، به‌صورت مشترک به‌عنوان جانشین لستر ریاست استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی را بر عهده گرفته‌اند.

Jennifer Lee and Pete Docter

همچنین لی قرار است به کارمند ارشد جدید بخش خلاقیت استودیوهای انیمیشن‌سازی والت دیزنی و داکتر به کارمند ارشد جدید بخش خلاقیت استودیوی انیمیش‌سازی پیکسار تبدیل شوند و این دو قرار است سیاست‌های لستر را برای توسعه این دو استودیو ادامه دهند. پیت داکتر یکی از اولین کارمندان استودیوی پیکسار بوده است که از او به‌عنوان یکی از ارکان اصلی و مهم آن  نیز یاد می‌شود. همچنین لی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان دستیار نویسنده در انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) رسما به والت دیزنی پیوست. لی در حال حاضر کارگردانی انیمیشن Frozen 2 (یخ‌زده ۲) را نیز بر عهده دارد که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران شود.

همچنین گفته می‌شود که انیمیشن جدید پیت داکتر قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان 2)، جدیدترین انیمیشن پیکسار است که اکران آن از روز جمعه هفته گذشته با ثبت چندین رکورد بی سابقه، آغاز شده است. همچنین انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲)، انیمیشن بعدی استودیوی انیمیشن سازی والت دیزنی است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده