نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه Early Access بازی War Thunder برای ایکس باکس وان منتشر شد

استودیو گایجین اینترتینمنت از انتشار بازی War Thunder به صورت دسترسی زودهنگام برای ایکس باکس وان خبر داد و نسخه آزمایشی حالت Naval Warfare بازی را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گایجین اینترتینمنت در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود خبرهای جالبی را از بازی War Thunder به اشتراک گذاشته است.

در وهله اول، استودیو گایجین اینترتینمنت اعلام کرد که بازی War Thunder به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفته است. کسانی که می‌خواهند این بازی را در کنسول کمپانی مایکروسافت تجربه کنند، باید یکی از بسته‌های Early Access بازی که با نام Founder Pack شناخته می‌شوند و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار، ۵۹.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار در دسترس است، خریداری کنند. در غیر این صورت بازیکنان می‌توانند تا زمان انتشار نسخه کامل بازی در سال جاری میلادی منتظر بمانند و به صورت رایگان به تجربه آن بپردازند.

بسته‌های یادشده شامل وسایل نقلیه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها بازی را آغاز کنند. بازی War Thunder برای کنسول ایکس باکس وان ایکس بهبود یافته است و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین در این بازی شاهد قابلیت کراس پلی اختیاری بین ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهیم بود و این‌بار هم خبری از کراس پلی با نسخه پلی استیشن 4 نخواهد بود. متاسفانه اگر در حال تجربه بازی در کامپیوتر هستید، امکان انتقال حساب کاربری‌تان وجود نخواهد داشت و به حساب کاربری جدیدی برای بازی در کنسول پلی استیشن 4 نیاز دارید.

افزون بر این، نسخه آزمایشی حالت Naval Warfare بازی نیز در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان PS4، Xbox One و PC با خریداری یکی از بسته‌های Naval بازی می‌توانند به این حالت دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر مربوط به حالت Naval Warfare و نسخه Early Access بازی در ایکس باکس وان را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده