// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

اطلاعاتی از Rocket Pass بازی Rocket League منتشر شد

استودیو Psyonix با انتشار اطلاعاتی کاربران بازی Rocket League را با محتویات Rocket Pass‌ آشنا کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix) اطلاعاتی از سیستم Rocket Pass بازی Rocket League، که ماه گذشته برای برنامه تابستان آنها معرفی شده بود، منتشر کرد.

در پستی منتشر شده در بلاگ سازندگان، استودیو سایانیکس در مورد ویژگی‌های این سیستم صحبت کرد که همانند بازی‌های Dota 2 و Fortnite، بازیکنان با راه‌یابی به Tierهای بالاتر می‌توانند به آیتم‌ها و تنظیمات شخصی‌سازی مختلف دست پیدا کنند. Rocket Pass در قالب دو نسخه رایگان و پولی (پریمیوم) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه Premium راکت پس با قیمت ۹.۹۹ دلار یا ۱۰ کلید برای خریداری در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

نسخه رایگان Rocket Pass شامل آیتم‌های ظاهری، Titleها، بَنِر‌ها و Decryptorهای جدیدی می‌شود. در آن سو نسخه پریمیوم به گفته سازندگان شامل «Pro Tiers» می‌شود که پس از تمام کردن تمامی ردیف‌ها یا همان تیر‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. این تیر آیتم‌های انتخابی را به عنوان جایزه به کاربران تقدیم می‌کند.

برای به دست آوردن محتویات یاد شده در هر دو نسخه بازیکنان باید XP کافی برای بالا بردن سطح تیر خود در اختیار داشته باشند. میزان XP برای بالا بردن تمامی سطح‌ها یکسان است و در آن سو Pass به بازیکنان اجازه می‌دهد که سرعت XP را افزایش دهند تا به این شکل زودتر به سطوح بالاتر دست پیدا کنند. همچنین قابلیت خریداری کردن کلید برای به دست آوردن تیر نیز در دسترس رانندگان این بازی قرار می‌گیرد.

rocket league

در حالی که Rocket Pass شباهت زیادی به Battle Pass بازی Fortnite: Battle Royale دارد، اما این محتوا شامل سیستم چالشی نمی‌شود؛ از آنجا که این موضوع شاید باعث شود که «بالانس حالت رقابتی Rocket League به هم ریخته‌ شود و برخی بازیکنان سعی کنند با کسب امتیاز از طریق Assist یا Save روند بازی را تغییر دهند.» البته از طرفی سازندگان گفتند که سیستم رقابتی در آینده به بازی اضافه می‌شود تا در این راستا بازیکنان با انجام دادن مسابقات و کسب امتیاز تیمی بتوانند به جوایزی دست پیدا کنند.

Rocket Pass در انتهای تابستان سال جاری برای تمامی پلتفرم‌های این بازی یعنی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و سایانیکس قصد دارد که هر سال Passهای متنوعی را با جوایز مختلف در دسترس بازیکنان قرار دهد. البته سازندگان هنوز تصمیم نگرفته‌اند که چه تعداد Tier در Pass اول قرار خواهد گرفت اما با توجه به اطلاعاتی که در Reddit منتشر شده است بازیکنان برای تمام کردن این تیر‌ها باید ۱۰۰ ساعت وقت روی بازی بگذارند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلرهای پیشین بازی Rocket League می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده