// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

اطلاعاتی از بازی World of Warcraft Classic منتشر شد

بلیزارد اطلاعات بیشتری از World of Warcraft Classic را منتشر کرد.

در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۷ بود که کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده بازی World of Warcraft، محتویاتی به‌نام World of Warcraft Classic را معرفی کرد. World of Warcraft Classic به بازیکنان اجازه می‌دهد اولین نسخه از World of Warcraft را تجربه کنند و در این بازی خبری از آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی نیست. از طرفی هنوز تاریخ انتشاری برای آن در نظر گرفته نشده است و به‌نظر می‌رسد به‌همین زودی‌ها نیز عرضه نخواهد شد. با این حال، بلیزارد به‌تازگی اطلاعات بیشتری را از World of Warcraft Classic منتشر کرده است که شامل چالش‌ها و دستاوردهای این کمپانی برای توسعه بازی ذکر شده می‌شود.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد در وبسایت بازی World of Warcraft نوشته است:

پروسه توسعه نسخه کلاسیک بازی به صورت مستقیم پیش نمی‌رود و برای ما بسیار مهم است تا وقت و تلاش خود را پای بازی بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم. به‌عبارتی باید تمامی نسخه‌هایی را که طی سالیان مختلف در دسترس قرار داده شده است بررسی کنیم که شامل دیتا و کدهایشان می‌شود.

تمامی این کارها سبب می‌شود یک تجربه کلاسیک قابل قبولی را روی پلتفرمی در دسترس قرار بدهیم که از همه لحاظ پایدار و بهینه است و کمک می‌کند مشکلات تاخیر و بهینه نبودن  نداشته باشیم. همچنین بهبودهایی که روی بازی اعمال می‌شوند، شامل مواردی مثل سیستم ضد تقلب مدرن، سرویس‌های مختلف برای مشتریان و موارد این چنینی است که روی هسته اصلی گیم‌پلی تاثیری نخواهند گذاشت.

در ادامه بلیزارد اعلام کرد که نمونه اولیه World of Warcraft Classic روی آپدیت 1.12 (نام این آپدیت Drums of War بود) با کدهای مختلف پایه‌ریزی شده بود. از این‌رو شاهد مشکلاتی نظیر کرش کردن بازی، مشکلات مربوط به کارت گرافیک‌های جدید، مشکل وارد نشدن به حساب کاربری بلیزارد و موارد دیگری بودیم. از این‌رو تیم توسعه دهنده بازی اعلام کرد که یک نمونه ثانویه را توسعه می‌دهند که از کدهای جدید بازی استفاده خواهد کرد. از این‌رو می‌توانند بازی را به‌خوبی با کارت گرافیک‌های جدید هم‌خوان کنند و از طرفی مشکلات مربوط به وارد شدن به‌حساب کاربری بلیزارد نیز رفع می‌شود.

در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه منتظر بازی World of Warcraft Classic هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده