// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بسته الحاقی The United Front بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

جدیدترین DLC بازی Call of Duty: WWII با نام The United Front با انتشار تریلری معرفی شد.

فروردین ماه گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که بسته الحاقی The War Machine برای بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است و حال همانند روال همیشگی سازندگان از محتوای دانلودی بعدی این بازی خبر دادند. استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و کمپانی اکتیویژن (Activision) محتوای جدید را با نام بسته The United Front برای این بازی شوتر جنگ جهانی دوم معرفی کردند که در واقع جزو محتویاتی بود که وعده آن را پیش از عرضه بازی داده بودند.

همانند DLCهای پیشین، این محتوا نیز سه نقشه جدید برای بخش چند نفره بازی Call of Duty: WW2 در نظر گرفته است که با اسامی Market Garden، Monte Cassino و Stalingard معرفی شدند. علاوه بر آن، سازندگان اعلام کردند که محیط جدیدی نیز ضمیمه حالت War کرده‌اند که وقایع آن در Tunsia جریان دارد. این نقشه نیز با نام Operation: Supercharge به دست بازیکنان خواهد رسید. بسته الحاقی جدید بازی Call of Duty: WWII همچنین شامل نقشه جدیدی با نام The Tortured Path برای حالت Nazi Zombies می‌شود که به گفته سازندگان در چندین محیط مختلف اتفاق می‌افتد.

سازندگان ضمن معرفی بسته الحاقی The United Front، تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی این محتوا را به تصویر می‌کشد. همانند همیشه در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو را تماشا و دانلود کنید.

دی‌ال‌سی The United Front بازی Call of Duty: WWII هفته آینده در تاریخ ۵ تیر ماه (۲۶ ژوئن) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. کاربرانی که نسخه سیزن پس (Season Pass) بازی کالاف دیوتی را خریداری کرده‌اند می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پس از عرضه محتوا، به تجربه آن بپردازند یا اینکه به طور جداگانه با پرداخت ۱۵ دلار این بسته را از آن خود کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: WWII در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات پس از عرضه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده