// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

TEAMGROUP از رم‌ های جدید XCALIBUR رونمایی کرد

کمپانی TEAMGROUP به تازگی از حافظه‌های رم قدرتمند و زیبای T-Force XCALIBUR رونمایی کرده است

این حافظه ها در دو نسخه‌ی متفاوت با فرکانس‌های DDR4 3600MHz  و DDR4 4000MHz در دسترس قرار خواهند گرفت. طبق گفته‌های شرکت TeamGroup، حافظه های T-Force XCALIBUR به طور کلی برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد بالا در کنار زیبایی سیستم خود هستند طراحی شده‌اند.

این محصولات جدید از یک سیستم نورپردازی خیره کننده‌ی RGB LED استفاده میکنند که می‌توان طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف را پشتیبانی کند. بخش منعکس کننده‌ی نور روی این رم‌ها به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند تا ۱۲۰ درجه نور رنگی خود را منتشر کند. علاوه‌ بر این موارد کمپانی TeamGroup برای اولین بار روی این حافظه‌ها از عناصر توتم (طراح‌های مربوط به دوره‌ی مایا) استفاده کرده که یک ویژگی نوآورانه در این محصولات به حساب می‌آید. یکی دیگر از کار‌های جالب در طراحی این محصولات استفاده از دو حرف اول کلمه‌ی T-FORCE یعنی حروف TوF است. این دو حرف به شکلی قرار گرفته‌اند که تداعی‌گر شکل شمشیر برای کاربران باشند تا علاوه‌ بر زیبایی بتوانند حس جالبی را به گیمیر‌ها و مصرف کننده القا کنند.

memory

هر دو مدل معرفی شده از سوی این کمپانی با فرکانس‌های DDR4 3600MHz و DDR4 4000MHz در کیت ۱۶ گیگابایتی (دو عدد ماژول ۸ گیگ) عرضه خواهند شد. در ساخت این حافظه‌ها از تراشه‌های IC ساخت شرکت سامسونگ استفاده شده تا پس از عبور از تست‌ها و آزمایشات سنگین مختلف، اطمینان از عملکرد بالا، پایداری و سازگاری را برای مصرف کننده تضمین کنند.

اسم محصولT-Force XCALIBUR
فرکانس کاریDDR4 3600 و DDR4 4000
ظرفیت۲ عدد ماژول ۸ گیگابایتی برای هر دو مدل
قیمت نسخه‌ی معمولی DDR4 3600۲۳۵ دلار
قیمت نسخه‌ی معمولی DDR4 4000۲۹۵ دلار 
قیمت نسخه‌ی محدود DDR4 3600۲۳۹ دلار
قیمت نسخه‌ی محدود DDR4 4000۲۹۹ دلار

طبق گفته‌های شرکت TeamGroup، سیستم نورپردازی RGB LED حافظه‌های T-FORCE XCALIBUR کاملا توانایی شخصی‌سازی دارند و می‌توانند توسط نرم‌افزار اختصاصی این شرکت یعنی T-FORCE BLITZ یا دیگر نرم افزار‌های کنترل نورپردازی همانند ASUS Aura Sync ،GIGABYTE’s RGB Fusion ، MSI’s Mystic Light Sync و ASRock  Polychrome Sync شخصی‌سازی و کنترل شوند. بعد از انجام هماهنگ‌سازی‌های دلخواه با این نرم افزارها، ۸ جلوه نمایشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته کاربران می‌توانند به صورت دستی تنظیمات نورپردازی دلخواه خود را در این نرم‌افزار‌ها اعمال کنند.

memory

رم‌ های گیمینگ T-FORCE XCALIBUR از فناوری Intel XMP 2.0 نیز پشتیبانی می‌کنند، بنابراین نیاز به اعمال تنظیمات جداگانه و دستی از طریق بایوس مادربورد نیست، کاربران و گیمیر‌ها تنها با فشردن یک کلیک می‌توانند به حداکثر کارایی و اورکلاک مورد نیاز خود دست‌یابند.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده