// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Flashback روی نینتندو سوییچ

کمپانی Microids با انتشار یک تریلر، نسخه نینتندو سوییچ بازی Flashback را در دسترس کاربران این کنسول قرار داد.

پس از درخواست مکرر طرفداران و مدت‌ها انتظار، بازی Flashback بالاخره برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی میکرویدز (Microids) به مناسبت بازنشر این محصول که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۹۲ ساخته شده بود، تریلری از آن منتشر کرد که قصد دارد کاربران را با حال و هوای Flashback آشنا کند.

در حالی که تریلر، قسمت‌هایی از گیم پلی این بازی ماجراجویی و اکشن را نشان می‌دهد، شاهد بهبود بافت‌های گرافیکی آن بودیم که در مقایسه با نسخه اصلی‌اش بهبود قابل توجه‌ای داشته است. البته گفتنی است که نسخه نینتندو سوییچ بازی Flashback شامل نسخه اصلی این بازی هم که چندین سال پیش عرضه شده بود می‌شود. حالت Modern، شامل ویژگی‌های جدیدی همچون صدا‌های بازسازی شده، گرافیک بهبود یافته، حالت آموزشی و قسمت جدیدی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد روند بازی را به چند ثانیه قبل برگردانند. این موضوع به تازگی در نسخه‌های بازسازی آثار قدیمی دیده می‌شود.

بازی Flashback در آن زمان، به عنوان یک پلتفرمر سینمایی یاد می‌شد و گیم پلی آن نیز مشابه بازی‌های دوبعدی Prince of Persia است. روند بازی به طور نان‌اسکرولینگ جریان دارد یعنی کاراکتر بازی با دویدن صفحه‌های بازی را ورق می‌زند و به محیط‌های بعدی راه پیدا می‌کند. گفتنی است که وقایع بازی نیز در آینده‌ای مدرن در سال ۲۱۴۰ جریان دارد.

پورت و نسخه بهبود یافته بازی Flashback تنها برای نینتندو سوییچ منتشر شده است اما باید بدانید که نسخه اصلی آن از سگا و کامپیوتر گرفته تا موبایل نیز در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی Falshback را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی قدیمی و خاطره انگیز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده