// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

دو ماشین جدید برای بازی F1 2018 معرفی شد

استودیو کدمسترز و کمپانی کخ مدیا، به ترتیب سازنده و ناشر بازی F1 2018 از ماشین‌های جدید این بازی رونمایی کردند.

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بود که در کنار اعلام جزئیاتی همچون گسترش بخش Career و ماشین‌های کلاسیک بیشتر نسبت به گذشته، تاریخ انتشار دهمین بازی سری Formula One یعنی بازی F1 2018 اطلاع‌رسانی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Codemasters (کدمسترز) و کمپانی Koch Media (کخ مدیا) دو ماشین جدید و کلاسیک بازی مذکور را با انتشار یک تریلر معرفی کرده‌اند. 

این دو ماشین که Brawn BPG-001 و Williams FW25 نام دارند، جزء اتومبیل‌های مشهور و معروف مسابقات فرمول یک هستند. ماشین Williams FW25 که توسط تیم ویلیامز طراحی شده است، از موتور V10 کمپانی BMW بهره می‌برد و راننده‌هایی همچون رالف شوماخر پشت فرمان آن نشسته‌اند. تیم ویلیامز با استفاده از این ماشین در مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۰۳ در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت. طراحی ماشین Brawn BGP 001 توسط تیم هوندا ریسینگ آغاز شد، اما در نهایت به دلیل تملک مدیریت، تیم براون جی پی آن را تکمیل کرد. این اتومبیل که دارای موتور V8 کمپانی مرسدس بنز است، تنها ماشین طراحی شده توسط براون جی پی است. ماشین مذکور در فصل ۲۰۰۹ فرمول یک حاضر بوده است و از ۱۷ مسابقه در ۸ مسابقه پیروز شده است. همچنین جیسون باتن با این ماشین و تیم براون جی پی مقام اول فصل مذکور را به خود اختصاص دادند.

برای دستیابی به ماشین‌های Brawn BPG-001 و Williams FW25 در بازی F1 2018 دو راه وجود دارد. این دو ماشین در اختیار آن دسته از بازیکنانی قرار می‌گیرد که بازی مذکور را پیش‌خرید کرده باشند. همچنین علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند پس از عرضه، اتومبیل‌های ذکر شده را در قالب بسته الحاقی خریداری کنند. در ادامه استودیو کدمسترز اعلام کرد که ماشین‌های کلاسیک بیشتری در آینده معرفی می‌شوند. این استودیو در حالی تاریخ معرفی این اتومبیل‌ها را اعلام نکرده است که تنها دو ماه تا عرضه بازی F1 2018 باقی مانده است.

برای آشنایی بازی ماشین‌های Brawn BPG-001 و Williams FW25 می‌توانید تریلر معرفی آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بازی F1 2018 در تاریخ ۲۴ اوت (۲ شهریور) برای کنسول Playstation 4، کنسول Xbox One و PC عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده