نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی Fighting Ex Layer اعلام شد

به‌تازگی استودیوی Arika توسعه‌دهنده‌ی بازی Fighting Ex Layer، تاریخ دقیق انتشار این بازی مبارزه‌ای و نوآورانه را اعلام کرد.

امروز استودیوی Arika تاریخ انتشار بازی مبارزه‌ ای Fighting EX Layer را اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۷ تیر‌ماه و در دو نسخه‌ با نام‌های Light Version و Standard Version راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی Light Version شامل ۱۲ شخصیت و پنج صفحه‌ی Gouji خواهد بود و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد، در حالی که Standards Version با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و شامل یک شخصیت اضافه با نام Hokuto و ۱۰ صفحه‌ی Gougi خواهد بود. البته کسانی که نسخه‌ی Light Version این بازی را خریداری کنند دو صفحه‌ی آزمایشی Gouji را در طول هفته دریافت خواهند کرد.

برای دوستانی که ممکن است آشنایی نداشته باشند، Gouji نام سیستمی جدید و نوآورانه در بازی‌های مبارزه‌ای است که در Fighting EX Layer معرفی شد. این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیش از شروع مبارزه به‌طور اختصاصی قدرت‌های خاصی برای مبارز خود در قالب Orb تعیین کرده و در میانه‌ی مبارزه از آن استفاده کنند. این موضوع به این معنی است که حتی در صورت انتخاب شخصیت‌های مشابه، بازیکنان با استایل مبارزه‌ای و استراتژی‌های خاص و متفاوتی وارد زمین خواهند شد. موضوعی که مبارزات را بسیار قابل پیش‌بینی‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

بازی Fighting Ex Layer در واقع جانشین و دنباله‌ای معنوی بر بازی Street Fighter EX محسوب می‌شود که وظیفه‌ی ساخت آن را نیز استودیوی Arika بر عهده داشت. به همین دلیل بسیاری از شخصیت‌های اصلی سری در نسخه‌ی تازه نیز حضور خواهند داشت.

در ادامه شما را به تماشای تصاویر منتشر‌شده از شخصیت‌های این بازی و لیست حرکات آن‌ها دعوت می‌کنیم:


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده