// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Project Wingman با الهام از Ace Combat معرفی شد

بازی Project Wingman، طراحی شده در سبک نبردهای هوایی بازی Ace Combat، کمپین Kickstarter خود را آغاز کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های هوایپیمایی و جنگی هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را جلب کند. بازی Project Wingman به تازگی کمپین کیک استارتر خود را آغاز کرده است و قصد دارد با جمع آوری بودجه از سوی حامیان مالی یک شبیه ساز هواپیمایی و جنگی به دست طرفداران این سبک برساند.

به گفته سازندگان این پروژه از سری محبوب Ace Combat الهام گرفته است و در آن جنگنده‌ها و سلاح‌هایی جای گرفته است که از نمونه واقعی آنها طراحی شده است. در آن سو کنترل‌ها و روند بازی به طور آرکید محور طراحی شده است تا بازیکنان بتوانند سریع به گیم پلی بازی عادت کنند و با روند بازی آشنا شوند.

بازی مذکور در حال حاضر برای پی سی در حال توسعه است و برای عرضه در تاریخ مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت-خرداد ماه ۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین گفتنی است که بازی مذکور از هدست‌های واقعیت مجازی کامپیوتر نیز پشتیبانی می‌کند. البته سازندگان در صفحه کیک‌استارتر هنوز مشخص نکرده‌اند که بازی روی پلتفرم‌های دیگر پورت خواهد شد یا خیر اما خاطر نشان کردند که برای توسعه این پروژه به ۳۵ هزار دلار کانادا‌ (۲۶ هزار دلار آمریکا) بودجه احتیاج دارند.

سازندگان در توضیحات رسمی بازی گفتند:

هدف ما خلق مبارزات هوایی اکشن و ناب است و از این رو ما قصد داریم تجربه‌ای متفاوت برای علاقه‌مندان به این سبک به ارمغان بیاوریم. با در دست گرفتن هدایت جنگنده‌های مخرب به نبرد با دیگر هوایپماها می‌روید تا هیجان را در زیر دستان‌تان احساس کنید.

بازی شما را تشویق می‌کند که خطرناک‌ترین کارها را لمس کنید و از این رو به جوایز ارزنده دست پیدا کنید. تمامی حرکات شما در بازی بررسی می‌شود و در قبال آنها به شما امتیاز داده می شود. حرکت‌های ریسکی برای نابود کردن جنگ افزار‌های دشمن به شما امتیاز زیادی را اهدا می‌کند. البته این موضوع برای شما خیلی مهم است چرا که شما ترجیح می‌دهید با امتیاز کم وارد مرحله بعدی شوید؟ یادتان باشد هر چیزی ارزشی دارد.

Project Wingman

در آن سو سازندگان اطلاعاتی نیز حالت Conquest بازی با کاربران در میان گذاشتند:

در حالت کانکوئست در ارتفاعات بلند نبرد خود را در مقابل باس‌ها آغاز کنید و در حالی که هواپیمای خود را ارتقا می‌دهید در برار امواجی از دشمنان قرار بگیرید. کاربران با دریافت پول مورد نیاز نه تنها باید هواپیمای خود را برای نبرد‌های بعدی آماده کنند بلکه در آن سو باید ارتش خود را آماده مقابل با نیرو‌های دشمن کنند.

حالت دیگری در بازی گنجانده شده است که کاربران می‌توانند به طور آزادانه هوایپیمای خود را در آن به پرواز در بیاورند و از پرواز کردن در آسمان‌ها لذت ببرند. گفتنی است که سازندگان هم اکنون نسخه دمو بازی را در اختیار مخاطبان گذاشته‌اند. با مراجعه به وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانید برای دانلود کردن نسخه آزمایشی آن اقدام کنید و اگر قصد کمک مالی به سازندگان دارید می‌توانید به صفحه کیک‌استارتر آنها مراجعه کنید.

بازی Project Wingman در بهار ۹۸ برای پی سی و هدست‌های واقعیت مجازی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کیک استارتر آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های هواپیمایی و جنگی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده